Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
CITAT (askar @ 07-11-2006, 11:43)
Nu är jag ännu gladare för vi har fått besök av en Domherre Det är också första gången en sån kommer till oss.
Åh vad fina domherrarna är. Väldigt sällsynta hos oss. För 2 år sedan hade vi ett par som kom lite då och då. Sista gången på försommaren då de åt av maskrosfrön !!
Tack! Det är så roligt när så många arter kommer. Kameran är riggad men jag ser att fönstret kanske behöver en liten putsning... men idag är det för kallt -12 just nu.
Medlem
Antal inlägg: 4 738
Medlem nr: 45
Vi blev glada idag när vi för första gången såg vår senaste barnbarn ( ingen fick hälsa på på sjulhuset, bara pappan)
Visserligen hade vi redan 11 innan (incl. 3 fosterbarn) men alltid är det roligt att få ett nytt barnbarn. Och min sambo blev ju så glad när han fick höra att han blir farfar ( morfar är han redan)
Medlem
Antal inlägg: 1 026
Medlem nr: 7 630
Jag hämtade ut mitt nya körkort idag och hann knappt stänga plånboken förrän jag blir invinkad i en poliskontroll och fick blåsa och visa körkortet. Det var kul
--------------------
Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker...
Medlem
Antal inlägg: 3 454
Medlem nr: 7 932
Härligt askar, man blir verkligen glad av nygräddat matbröd! Jag bakade igår och det är så härligt när det doftar nybakt i hela huset. Då blir man glad!
--------------------
Eva
En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal!
Nu på lunchrasten har jag varit på Returvaruhuset (second hand) och fyndat krukor. En bra trave små och mellanstora för 1 kr/st, och en STOOOR fin lerkuruka som jag nätt och jämnt får hem på cykeln - för 20 kr! Även så här års går det ju bra att plantera tåliga sticklingar. T ex av blomstervagga, som dessutom rotar sig så snabbt att de garanterat är säljklara på loppmarknaden i Spekeröd om ett par veckor.
Medlem
Antal inlägg: 274
Medlem nr: 6 581
Idag är jag inte bara glad, jag är lycklig.
Har fått besked av doktorerna att det inte finns någon cancer kvar i mitt bröst. Som säkerhet att det inte ska komma igen ska jag få 25 strålbehandlingar och peta i mig nåt piller i 5 år, men det gör jag så gärna för att få vara frisk.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Farmor @ 08-11-2006, 22:14)
Idag är jag inte bara glad, jag är lycklig.
Har fått besked av doktorerna att det inte finns någon cancer kvar i mitt bröst. Som säkerhet att det inte ska komma igen ska jag få 25 strålbehandlingar och peta i mig nåt piller i 5 år, men det gör jag så gärna för att få vara frisk.
jättegrattis farmor!!! kan inte föreställa mej vilken lättnad du måste känna nu, efter att ha gått och väntat på provsvaren jätte lycka till i fortsättningen
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Idag är jag inte bara glad, jag är lycklig. :) :rolleyes: :lol:
Kram på dig Farmor Så glad jag också blir... har ju två systrar som op bröstcancer. Bägge mår bra idag.