Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Fotat en blommande lupin idag 29okt, Stelfrusen blommande lupin
          Orcus
          Inlägg 30-10-2006, 00:07
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 67
          Medlem nr: 7 384

Vi har en lupin på gården som blommar fortfarande fast det är den 29 oktober nu.
          Imorse när jag klev upp, halv nio stod klockan på så lyste solen, jag kollade ut genom köksfönstret och där var lupinen helt stelfrusen av frosten, jag kände att den bara måste fotas, så jag upp till sovrummet för att hämta kameran, fick smyga för att inte väcka sambon som fortfarande låg och sov. sen smyga ner igen och klä på sig varma kläder, katten ville också följa med ut men det gick rätt lugnt då hon inte varit ute i frostbitet gräs förut.
          fick iallafall några kort men kunde inte kolla hur de blev förräns sambon vaknat då datorn är i sovrummet, så jag satte mig vid tvn och knäppte på 2an, fick då en smärre chock då klockan precis då slog om till 8.00, vi hade glömt ställa om klockan igår wub.gif men tur var väl det annars hade jag nog missat tillfället att fota den då jag knappast hade orkat mig upp kl 7.30 laugh.gif

blev lite långt, men en bild ska ni få se iallafall. Fler bilder hittar ni på min hemsida.

--------------------
          Mvh Olsson, Bollnäs Hälsingland.

Titta in på ORCUSNET.TK för att se våran husrenovering och våra fotografier.

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 18:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon