CITAT (Bettson @ 03-11-2006, 20:07)
CITAT (maudan @ 03-11-2006, 21:02)
Nääää...nu börjar det spåra ur här...nu anklagar snart alla varandra för allting...snälla rara lägg ner nu...varför bråka via nätet...det ger absolut ingenting...ger oss inte nån positiv energi direkt...var sjutton är den där vita fågeln nudå

Så snart som kära fru Dite gör som man säger till henne dvs redovisar sina andra nicks då skall jag i alla fall vara snäll som ett lamm.
I annat fall kommer jag att vara som en valkyria eller alternativt spricka och dra härifrån. Fört vem kan man lita på.
Kanske är det obalanserat men hon har fått mig att tappa fotfästet totalt. Jag mår skitdåligt och har kräkts två gånger idag. Jag känner att antingen får hon lägga korten på bordet eller också törs jag inte skriva mera här.
Tänk ifall det är så att hon har skrivit här en längre tid och jag trott hon varit en av mina kompisar.
Vem är vem.......... som sagt anomynitet är inte detsamma som att det är tillåtet att vara oärlig.
HM...tråkig utveckling på en kul kåsör...
håller med om att "glömskan" inte håller riktigt
eller HUR många nick har du här igentligen? Afrodite
normalt använder man inte så många olika nick, så, så man inte ens kommer ihåg dom?...
eller vill du inte komma ihåg eller berätta vem du är mera?
ska nog ta allt med lite mera skepsis i fortsättningen