Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nya Levis 501 storlek31-34, vill du ha dem?
          Margith
          Inlägg 11-11-2006, 14:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 958
          Medlem nr: 2 746

Ja, jag har lyckats köpa ett par jeans åt ungen, som bara är ohjälpligt för små sad.gif
          Eftersom jag tog bort alla lappar och tvättade och torktumlade dem, innan han provade dem, kan jag inte byta dem.
          Dessutom var det bara öppet köp i 7 dagar och det tog 2 veckor innan han provade dem wink.gif
          Han har alltså samma jeans i samma storlek men svarta, som passar utmärkt, de här är ganska mörkt blå.

Jeansen kostade 799,- och jag tycker att det känns lite konstigt att ge dem till Eriks-hjälpen, de är ju faktiskt helt oanvända.

Först var min tanke att jag ger bort dem, om du betalar portot, men sen kom jag på att jag mycket hellre byter portot mot lite blom-fröer smile.gif

Fröerna behöver inte alls vara nåt märkligt, konstigt, exotiskt och jag kan fixa bild på jeansen och mäta dem kors och tvärs, om du så önskar biggrin.gif

PM:a mig om du är intresserad!

--------------------
          Margith, zon 6

Har du inget snällt att säga, är det bättre att vara tyst.
          Citat: min mor =)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 19:20

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon