Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > broderimönster, Söker enbart mönster....
          Zappa
          Inlägg 18-11-2006, 22:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 88
          Medlem nr: 1 777

Hejsan allihopa!

Jag försöker få tag i olika broderimönster, främst julbroderier men även annat är av intresse. Har försökt kolla online, men då jag bor på Åland är det svårt att få varorna hit skickade. Har sytt relativt mycket och har därför mycket garner kvar o e därför intresserad av enbart mönster av olika slag.

Därför undrar jag om någon av Er har och om ni skulle vilja skicka till mig!!

Hör gärna av er oavsett vad ni har!!!

Många kramar mig wub.gif

Citera
          yla
          Inlägg 18-11-2006, 22:16
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 649
          Medlem nr: 208

CITAT (Zappa @ 18-11-2006, 22:08)
          Hejsan allihopa!

Jag försöker få tag i olika broderimönster, främst julbroderier men även annat är av intresse. Har försökt kolla online, men då jag bor på Åland är det svårt att få varorna hit skickade. Har sytt relativt mycket och har därför mycket garner kvar o e därför intresserad av enbart mönster av olika slag.

Många kramar mig wub.gif

kolla här o tala om om du e intresserad av nåt jag skickar i mejlen o du skriver ut själv

--------------------
          lev idag imorrn kan de vara försent
          min hemsida
          yla oldwolfie

Citera
          fruberglund
          Inlägg 19-11-2006, 09:02
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

CITAT (oldwolfie @ 18-11-2006, 22:16)
          Hejsan allihopa!

Många kramar mig wub.gif

kolla här o tala om om du e intresserad av nåt jag skickar i mejlen o du skriver ut själv

Ni vet väl att man inte får kopiera broderimönster? Bara en uppmaning men sen gör ni ju som ni väl ändå. Respektera copyrightlagen tycker jag (om det nu inte är original ni avser).

Jag har två hela pärmar med broderimönster. Ska se om det är nåt jag kan avvara. Du får självklart betala porto i så fall men broderierna bjuder jag på smile.gif

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera
          yla
          Inlägg 19-11-2006, 09:30
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 5 649
          Medlem nr: 208

CITAT (fruberglund @ 19-11-2006, 09:02)
          CITAT (oldwolfie @ 18-11-2006, 22:16)
          Hejsan allihopa!

Många kramar mig wub.gif

Ni vet väl att man inte får kopiera broderimönster? Bara en uppmaning men sen gör ni ju som ni väl ändå. Respektera copyrightlagen tycker jag (om det nu inte är original ni avser).

Jag har två hela pärmar med broderimönster. Ska se om det är nåt jag kan avvara. Du får självklart betala porto i så fall men broderierna bjuder jag på smile.gif

mina broderimönster är original o hundra år gamla sisådär
          o skulle ha eldats upp i brunkebergsrivningen om inte min pappa tagit hand om dom så numera har jag skänkt själva originalen till Nordiska museet
          o jag har alltså kvar skatten på detta sätt för att jag tycker en gamma skatt som denna inte ska förfaras rolleyes.gif
          så som sagt kolla gärna på länken jag gav er

--------------------
          lev idag imorrn kan de vara försent
          min hemsida
          yla oldwolfie

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-06-2025, 08:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon