Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jag tyckte att det var så konstigt att lokal tidningen skrev så mycket om honom och resan
tills jag fattade att han kom från Lisön i våran kommun
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 490
Medlem nr: 3 919
Okey jag förstår att det finns de som följer Fugelsangs resa med intresse.. därför undrar jag om det finns någon mer än bara jag som finner det totalt ointressant?
--------------------
"Be the difference that makes the difference, you are the difference"
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Det var ju skönt att han kom iväg till slut och jag önskar honom och dom andra lycka till. Det är inte hans fel att en del media har fått fnatt. Det han och alla andra rymdmänniskor gör är nyttigt för förståelsen av vårt universum, åtminstone för alla oss som har placerat bibeln och andra religösa böcker bland sagoböckerna. Beträffande dom som missat uppskjutningen så kommer den säkert i repris under dagen, jag såg nyss en repris.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 5 336
Medlem nr: 5 411
CITAT (Orchid @ 10-12-2006, 00:52)
Okey jag förstår att det finns de som följer Fugelsangs resa med intresse.. därför undrar jag om det finns någon mer än bara jag som finner det totalt ointressant?
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
även om jag inte följt det med spänning så måste jag säga att det var en tuff känsla att se dom fara upp känns lite overkligt
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"