Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> nu spökar det här
          malin72
          Inlägg 30-12-2006, 22:45
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

jaha nu sprang jag ner och skulle skälla på min minsta son.han kunde inte sova....
          jag trodde att han höll på med lampan...ni vet kontakten på väggen som man hör knäppa när det sätts på och släcks...

har suttit i en halv timme nu och hört det ,ställt mig och kikat ner för trappan för att se om det tänds och släcks i hans rum..när jag står där så är det tyst, så fort jag går iväg börjar det igen

jaja när jag då sen skulle ner och skälla på honom så sover han ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif och när det gäller honom så kan han inte "Lura" att han sover för han blir svettig mm så man ser och känner när han somnat

kan säga att samma sak hände igår kväll men då sprang jag ner och råkade nästan vecka honom ohmy.gif

jaha spöken eller ej konstigt är det iallafall rolleyes.gif rolleyes.gif

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 06:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon