Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Jösses vilket kanonväder ni verkar ha /haft där nere! Här har det varit lite blandad kompott. Lite blåsigt och sol, kring 12 grader på dan och lite mer mulet och nåt regnstänk nu till kvällen. Igår hade vi snöblandat regn... Jag med vill ha sommar nu! *stampar avundsjukt med foten*
Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
10° och helmulet. Det verkar inte blåsa idag och det är ju en fördel.
Berith...oj oj vilken sommarvärme ni har. Här blommar Scillan. Tulpanerna har inte slagit ut än och hos er är det full sommar. Det är verkligen ett avlångt och skiftande land vi bor i.
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Vi blev inte dränkta i natt, 5 mm kom det. Eftersom det var maj-väder i april så har vi helt följdriktigt april-väder i maj. Ibland är himlen helt blå, nu är det helmulet och det kommer lite regnstänk. ca 14 grader.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 423
Medlem nr: 9 588
Vilken röra ,Solsken ,mulet, regn ,hagel, snöblandat ,solsken, ............... Det är bara allt på en gång, men vad gör det så länge det inte blir frost, då fryser det
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Vad var det jag sa! Jag skulle inte pratat om det fina vädret och sommarvärmen. Igår kom det skurar emellanåt och idag är det bara 9 grader. Det ser ut som om solen försöker ta sej igenom dom tjocka molnen, så kanske att det blir bättre i eftermiddag.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----