Jag har träffat Gyllene Tider, Per Gessle, Roxette, Lasse Berghagen, Trance Dance, Niklas Strömstedt, Boppers, Alcazar, Jerry Williams, Robert Wells på div skivsigneringar, men om man bortser ifrån det så....
Här kommer mina "Lassier";
Jag träffat på Magnus Uggla 2ggr, på 80-talet. Han hängde i tunnelbanan och såg sur ut. (förmdoligen för att ingen tog notis av honom...)
Sångaren Hasse Carlsson i 80-talsbandet Nocie

gick introduktion med mig på ett sjukhus som jag jobbade på för länge sen.
Jag har stått i kassakön på IKEA bakom en ung Björn Borg.
I höstas träffade jag på Michael Nyqvist på Ica Maxi i Nacka.
Orup, Niklas Strömstedt, Anders Glenmark, Clabbe, Sven Melander, Anders Berglund är några som man ganska ofta stöter på inne på Nacka Forum.
Min svägerska bodde granne med Mikael Persbrandt då han bodde inne i Sthlm. Det enda jag lyckades se av honom var hans röda motorcykel.
Min man har gått i parallelklass med Jonas Gardell på gymnasiet. (enl mannen så var Gardell udda redan då, han kom i T-shirt och fjäderboa till plugget...själv gillar jag Gardell)
Två medlemmar i Boppers (inga namn) har varit "stökiga ungar" och haft särundervisning av svärmor.
Jag har stött på Silvia på herrekiperingen på NK tidigt 80-tal, hon handlade strumpor och kalsonger.
Jörgen Edman sångare i dansbandet Polarna handlade av mig på den tiden jag jobbade i Konsum.
För drygt ett år sen träffade jag på Alice Babs vid en lunchrestaurang i Saltsjöbaden. Jag och en kollega var fram och pratade med henne och hon tyckte det var riktigt kul att "så unga tjejer vet vem jag är".

Det var stort att träffa henne...
När jag och min mor var på semester på Kreta för sisådär 15 år sen, så träffade vi på Östen från "Östen med resten" på stranden.
Jag har samordnat en stor modevisning på Vinterträdgården/Grand Hotel med Susanne, som då var sambo med Per Sinding-Larsen. Han var en av dem som satt i publiken.
Jag har träffat Sverker Olofsson då jag och ordförande för en förening blev uppbjudna till Umeå för att sitta med i ett debattprogram.
Jag har träffat Birgitte Södergaard då hon hade programmet "Mänskligt", även då var jag med i ett inslag och satt sen i debattsoffan.
Jenny Östergren i TV4 morgonprogram har varit hemma hos mig och fikat och intervjuat för ett inslag i "Kalla fakta" som var hennes första jobb som journalist.
Jag har varit hemma hos Bodil Jönsson (
Länk till hennes sida på Certec i Lund) och ätit lunch tillsammans med min man, svägerska och svärmor.
Jag lyckades hinna ta foto på både Floyd Patterson och Ingemar "Ingo" Johansson då de sprang Stockholm marathon för många år sen.
Lill-Babs brukade samtala med min mamma då hon jobbade i Saltsjöbadens kiosk, på den tiden då Lill-Babs bodde ute i Saltis. Lill-Babs brukade hjälpa till med att lyfta in kvällstidningarna genom kioskluckan.
Själv har jag varit med i Aftonbladet, Expressen, Rapport, TV4 nyheter, blivit intervjuad av Ulf Elving i radioprogrammet "Efter tre" i deras studio inne vid Hötorget, varit med i tidningen Amelia vid två tillfällen...och programmen "Mänskligt" och "Kalla fakta".