Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

18 sidor V  < 1 2 3 4 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Jag mötte Lassie....
          Castea
          Inlägg 12-01-2007, 22:31
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 2 458
          Medlem nr: 5 087

CITAT (Inga från Närke @ 12-01-2007, 22:25)
          Har fotat drottning Silvia på ca 1 meters håll på en Kvinnor kan mässa i Jönköping, hennes vakter släppte fram mig.

Och jag har fotat Irene Cara (hon som sjöng "Flashdance - What a feeling") bakom en scen i USA. Hennes vakt godkände också det.

Citera
          askar
          Inlägg 12-01-2007, 22:36
          Länk hit: #22

Gäster

Pratade med Sven Melander och Åke Cato en gång då de var här i stan...
          har också haft samtal med Göran Lindberg (dansbandssångare)
          och Lasse Sigfridsson ( Lasse Stefanz) plus några till sk kändisar i olika genreer.

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 12-01-2007, 22:38
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

Jag mötte Håkan Hellström utanför Svenska mässan i Göteborg. I den vevan har var populär med Ingen sorg Göteborg-låten. smile.gif

Sverige måste vara ett kändistätt land.

Jo Johan Rabeus såg jag hoppa in i en taxi vid båthamnen. Döär man kan åka ut i skärgården...

O Svenne o Lotta kom till macken när jag jobbad. Värsta snygga bilen, en vit jenkare! smile.gif

Citera
          Castea
          Inlägg 12-01-2007, 22:41
          Länk hit: #24

Medlem

Såg Magnus Carlsson och Andreas Lundstedt i en skivaffär i Stockholm, på den tiden de var ett par. Rätt befriande att se hur slummiga de såg ut privat, till skillnad mot den polerade tv-looken man är van vid.

Citera
          askar
          Inlägg 12-01-2007, 22:41
          Länk hit: #25

Gäster

Glömde ju bort Leif Loket Ohlsson...
          har ju pratat och blivit omkramad av han i Göteborg
          och också haft samtal med han här i stan:)
          Riktigt trevlig snubbe. smile.gif

Citera
          Castea
          Inlägg 12-01-2007, 22:46
          Länk hit: #26

Medlem

Kjell Höglund ser jag litet då och då på stan här i Västerås. Han bor här.

Citera
          Piccante
          Inlägg 12-01-2007, 22:48
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

Kom på en till när jag tänkte efter lite. Fast jag vet inte vad hon heter. Tjejen som spelar den omplacerade tjejen i Hem till byn på tv. Den rollkaraktären som först bor hos Conny och hans pundarkollektiv men som rymmer och får bo hos familjen Strid och jobba med hästarna. Den skådespelerskan och jag stod och väntade vid samma spårvagnshållplats i Göteborg en förmiddag.

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          Kathy
          Inlägg 12-01-2007, 22:54
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 7 909
          Medlem nr: 4 848

Jag har träffat Gyllene Tider, Per Gessle, Roxette, Lasse Berghagen, Trance Dance, Niklas Strömstedt, Boppers, Alcazar, Jerry Williams, Robert Wells på div skivsigneringar, men om man bortser ifrån det så....
          Här kommer mina "Lassier";

Jag träffat på Magnus Uggla 2ggr, på 80-talet. Han hängde i tunnelbanan och såg sur ut. (förmdoligen för att ingen tog notis av honom...)

Sångaren Hasse Carlsson i 80-talsbandet Nocie gick introduktion med mig på ett sjukhus som jag jobbade på för länge sen.

Jag har stått i kassakön på IKEA bakom en ung Björn Borg.

I höstas träffade jag på Michael Nyqvist på Ica Maxi i Nacka.

Orup, Niklas Strömstedt, Anders Glenmark, Clabbe, Sven Melander, Anders Berglund är några som man ganska ofta stöter på inne på Nacka Forum.

Min svägerska bodde granne med Mikael Persbrandt då han bodde inne i Sthlm. Det enda jag lyckades se av honom var hans röda motorcykel.

Min man har gått i parallelklass med Jonas Gardell på gymnasiet. (enl mannen så var Gardell udda redan då, han kom i T-shirt och fjäderboa till plugget...själv gillar jag Gardell)

Två medlemmar i Boppers (inga namn) har varit "stökiga ungar" och haft särundervisning av svärmor.

Jag har stött på Silvia på herrekiperingen på NK tidigt 80-tal, hon handlade strumpor och kalsonger.

Jörgen Edman sångare i dansbandet Polarna handlade av mig på den tiden jag jobbade i Konsum.

För drygt ett år sen träffade jag på Alice Babs vid en lunchrestaurang i Saltsjöbaden. Jag och en kollega var fram och pratade med henne och hon tyckte det var riktigt kul att "så unga tjejer vet vem jag är". wub.gif Det var stort att träffa henne...

När jag och min mor var på semester på Kreta för sisådär 15 år sen, så träffade vi på Östen från "Östen med resten" på stranden.

Jag har samordnat en stor modevisning på Vinterträdgården/Grand Hotel med Susanne, som då var sambo med Per Sinding-Larsen. Han var en av dem som satt i publiken.

Jag har träffat Sverker Olofsson då jag och ordförande för en förening blev uppbjudna till Umeå för att sitta med i ett debattprogram.

Jag har träffat Birgitte Södergaard då hon hade programmet "Mänskligt", även då var jag med i ett inslag och satt sen i debattsoffan.

Jenny Östergren i TV4 morgonprogram har varit hemma hos mig och fikat och intervjuat för ett inslag i "Kalla fakta" som var hennes första jobb som journalist.

Jag har varit hemma hos Bodil Jönsson (Länk till hennes sida på Certec i Lund) och ätit lunch tillsammans med min man, svägerska och svärmor.

Jag lyckades hinna ta foto på både Floyd Patterson och Ingemar "Ingo" Johansson då de sprang Stockholm marathon för många år sen.

Lill-Babs brukade samtala med min mamma då hon jobbade i Saltsjöbadens kiosk, på den tiden då Lill-Babs bodde ute i Saltis. Lill-Babs brukade hjälpa till med att lyfta in kvällstidningarna genom kioskluckan.

Själv har jag varit med i Aftonbladet, Expressen, Rapport, TV4 nyheter, blivit intervjuad av Ulf Elving i radioprogrammet "Efter tre" i deras studio inne vid Hötorget, varit med i tidningen Amelia vid två tillfällen...och programmen "Mänskligt" och "Kalla fakta".

Citera
          askar
          Inlägg 12-01-2007, 22:59
          Länk hit: #29

Gäster

Oj.. skulle man ta med dem man "sett" men inte pratat med. unsure.gif wink.gif

Då måste jag bygga på min lista... men det ids jag inte göra. tongue.gif

Citera
          Kathy
          Inlägg 12-01-2007, 23:04
          Länk hit: #30

Medlem

CITAT (askar @ 12-01-2007, 22:59)
          Oj.. skulle man ta med dem man "sett" men inte pratat med. unsure.gif  ;)

Asch, det är väl en tolkning. "Jag mötte Lassie" brukar ju innehålla historier såsom "min kompis brorsas syrra har sett Lasse Berghagen då han köpte en Dajm på Konsum"... biggrin.gif

Citera
          Magdis
          Inlägg 12-01-2007, 23:04
          Länk hit: #31

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Mina bästa "Lassies" får jag ju inte avslöja p.g.a tystnadsplikten. wub.gif Men det handlade om att ge Alvedon till X (mycket känd skådespelare) och sticka en spruta i rumpan på Y (rallyförare) biggrin.gif

Sedan har jag fått handpåläggning av Runar Sögaard. biggrin.gif rolleyes.gif

sen har man ju sett diverse personer ute men det är ju inte så roliga grejer...sagt hej till Dan Ekborg var väl den mest intressanta händelsen av dem i så fall. rolleyes.gif I Stockholm är det ju stor chans att möta kändisar, här i Piteå stöter man på Ronny Eriksson då o då.

Citera
          askar
          Inlägg 12-01-2007, 23:06
          Länk hit: #32

Gäster

CITAT (Norrbottens-Magdis @ 12-01-2007, 23:04)

Åh... stackars! sad.gif

Citera
          Kathy
          Inlägg 12-01-2007, 23:06
          Länk hit: #33

Medlem

Vad var det han hade tänkt sig att bota? laugh.gif biggrin.gif wink.gif

Citera
          Fenja
          Inlägg 12-01-2007, 23:09
          Länk hit: #34

Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem nr: 2 892

Jag har faktiskt arbetat tillsammans med sveriges snabbaste handelsminister Maria Borelius i början av 1990!!
          Plus att jag träffade de flesta "stora busarna" som florerade i pressen under 70-80-talen då jag arbetade inom kriminalvården... men tystnadsplikten förbjuder mig att nämna namn.
          Mvh
          Fenja

--------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."

Citera
          Magdis
          Inlägg 12-01-2007, 23:10
          Länk hit: #35

Medlem

CITAT (Scrollan @ 12-01-2007, 23:06)

Sedan har jag fått handpåläggning av Runar Sögaard.  :D rolleyes.gif

Vad var det han hade tänkt sig att bota? laugh.gif biggrin.gif wink.gif

Det var inget särskilt han ville bota utan han bad för lycka och välgång. smile.gif

Citera
          Kathy
          Inlägg 12-01-2007, 23:12
          Länk hit: #36

Medlem

CITAT (Norrbottens-Magdis @ 12-01-2007, 23:10)
          Det var inget särskilt han ville bota utan han bad för lycka och välgång. smile.gif

Ja, då var det ju något han lyckades med. wub.gif

Citera
          Ciczi
          Inlägg 12-01-2007, 23:13
          Länk hit: #37

Medlem
          Antal inlägg: 2 836
          Medlem nr: 4 113

en gammal lassie: Min farmor var barnflicka åt Ernst Hugo Järegård (ni vet, postbanken och Riket) De bodde i samma gata.

En annan lassie: Min syster hade en av killarna i Wilmer X som lärare i högstadiet.

En ny lassie: Jag träffade en svensk OS-guldmedaljör i Marocko (nu över nyåret).

Ciczi

--------------------
          Egenföretagande Trädgårdsingenjör. Besök www.tradgardsservice.com

"Mest klorofyll vinner!!!"

Citera
          Magdis
          Inlägg 12-01-2007, 23:17
          Länk hit: #38

Medlem

Javisst ja, nu kom jag på en tillräckligt långsökt för att platsa! rolleyes.gif Min mamma hade Kjell Lönnå som bildlärare när hon gick i småskolan. biggrin.gif

Citera
          yenny
          Inlägg 12-01-2007, 23:18
          Länk hit: #39

Medlem
          Antal inlägg: 5 336
          Medlem nr: 5 411

Det här är väl en riktig lassie i alla fall rolleyes.gif biggrin.gif
          Jag gick i samma klass 8-9 som en kille som var kusin med John och Tone Norum.

--------------------
          Mvh Jenny Zon 2-3 sthlm

Citera
          Magdis
          Inlägg 12-01-2007, 23:19
          Länk hit: #40

Medlem

Jag hade en klasskompis i gymnasiet som har snubblat över Margareta Krook! laugh.gif

Citera

18 sidor V  < 1 2 3 4 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-06-2025, 07:01

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon