Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

6 sidor V  < 1 2 3 4 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > vi som inte kan sova/somna så bra, tråden
          anna_rispan
          Inlägg 23-01-2007, 15:58
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

ja värk vet jag inte riktigt hur det är.

har klarat mig från det värsta kan jag tro. känner med er!

kan det vara som när jag fick ett extremt sendrag i nacken, som sedan blev en djävulsk nackspärr som höll i flera dar. jag kunde inte lyfta mig från sängen utan att det sipprade fram tårar??

Citera
          pejori
          Inlägg 23-01-2007, 16:02
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (anna_rispan @ 23-01-2007, 15:58)
          ja värk vet jag inte riktigt hur det är.

har klarat mig från det värsta kan jag tro. känner med er!

kan det vara som när jag fick ett extremt sendrag i nacken, som sedan blev en djävulsk nackspärr som höll i flera dar. jag kunde inte lyfta mig från sängen utan att det sipprade fram tårar??

japp...sätt sedan den värken i hela ryggen och i andra leder, som höfter och axlar....så börjar du närma dej wub.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          flaxss
          Inlägg 24-01-2007, 00:28
          Länk hit: #23

Gäster

så nu får jag se hur det blir i natt , kan jag inte sova så kommer jag hit igen . ska upp vid 12 så det är ingen panik heller

Citera
          Reserv
          Inlägg 24-01-2007, 00:37
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

CITAT (flaxss @ 24-01-2007, 00:28)
          så nu får jag se hur det blir i natt , kan jag inte sova så kommer jag hit igen . ska upp vid 12 så det är ingen panik heller

försök slappna av när du lagt dig och glöm inte att blunda rolleyes.gif wub.gif sov gott Linus wub.gif

Citera
          mulle
          Inlägg 24-01-2007, 00:39
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 2 629
          Medlem nr: 4 069

Jag kan inte heller sova men det har med hela min dygnsrytm att göra: Och natten är min tid.
          Mulle

Citera
          Reserv
          Inlägg 24-01-2007, 00:42
          Länk hit: #26

Medlem

med skolbarn hemma så har man inget val än att försöka sova på nätterna, men nu är lillan på ett tredagarsläger med skolan så då kan jag ta sovmorron om jag vill, för det är oftast då man kan somna....på morron när det är dags för väckarklockan att starta blink.gif wacko.gif

Citera
          mulle
          Inlägg 24-01-2007, 00:56
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 2 629
          Medlem nr: 4 069

Jag gillar att låta klockan ringa också på min sovmorgon, det är så skönt att bara krypa längre ner och somna om efter att man har fattat att man kan göra det!
          Mulle

Citera
          arno
          Inlägg 24-01-2007, 01:03
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 207
          Medlem nr: 7 143

CITAT (mulle @ 24-01-2007, 00:56)
          Jag gillar att låta klockan ringa också på min sovmorgon, det är så skönt att bara krypa längre ner och somna om efter att man har fattat att man kan göra det!
          Mulle

Då är vi minst två... rolleyes.gif rolleyes.gif

Citera
          flaxss
          Inlägg 24-01-2007, 23:35
          Länk hit: #29

Gäster

kan inte somna i kväll eller i natt är både för arg och för trött ,

nån som inte heller kan sova eller somna så bra , tur man är ledig i morgon så det gör ju inte så mycket om jag inte somnar

Citera
          Magdis
          Inlägg 24-01-2007, 23:42
          Länk hit: #30

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

CITAT (flaxss @ 24-01-2007, 23:35)

nån som inte heller kan sova eller somna så bra , tur man är ledig i morgon så det gör ju inte så mycket om jag inte somnar

Ojdå, varför är du arg? unsure.gif Har du ingen boxningssäck eller nåt du kan slå på och avreagera dig så sover du kanske gott sen? tongue.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 24-01-2007, 23:45
          Länk hit: #31

Medlem

Ni som inte har så hiskeligt kallt....har du testat med en rask promenad på kvällen?? och jag undrar naturligtvis också varför du är arg huh.gif

Citera
          flaxss
          Inlägg 24-01-2007, 23:46
          Länk hit: #32

Gäster

CITAT (Norrbottens-Magdis @ 24-01-2007, 23:42)
          kan inte somna i kväll eller i natt är  både för arg och för trött ,

nån som inte heller kan sova eller  somna så bra , tur man är ledig i morgon så det gör ju inte så mycket om jag inte somnar

Ojdå, varför är du arg? unsure.gif Har du ingen boxningssäck eller nåt du kan slå på och avreagera dig så sover du kanske gott sen? tongue.gif

vill inte hänga ut några folk , men det hände på forumet kanske inte låter så farligt när man läser det , men det kändes mer inombords . skulle gärna vilja hänga ut personerna men nu får ni själva spekulera i det , som jag sa ser det kanske inte mycket ut för världen , men med mitt läs och skriv svårigheter plus vad dom sa så kändes det mycket sämre inombords

har tyvärr inget att slå på laugh.gif

Citera
          flaxss
          Inlägg 24-01-2007, 23:50
          Länk hit: #33

Gäster

CITAT (Reserv @ 24-01-2007, 23:45)

nån som inte heller kan sova eller  somna så bra , tur man är ledig i morgon så det gör ju inte så mycket om jag inte somnar

Ni som inte har så hiskeligt kallt....har du testat med en rask promenad på kvällen?? och jag undrar naturligtvis också varför du är arg huh.gif

för mig är det kallt ute -7c nu huh.gif huh.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 24-01-2007, 23:51
          Länk hit: #34

Medlem

En frisk promenad är inte bara bra för sömnen, det är bra för frustrationer också, man rensar hjärnan bra, andas och skit bara i dom wub.gif

Citera
          flaxss
          Inlägg 24-01-2007, 23:54
          Länk hit: #35

Gäster

CITAT (Reserv @ 24-01-2007, 23:51)
          En frisk promenad är inte bara bra för sömnen, det är bra för frustrationer också, man rensar hjärnan bra, andas och skit bara i dom wub.gif

tack wub.gif

fast är någ inte så pigg på att gå ut , men i morgon kanske

Citera
          Reserv
          Inlägg 24-01-2007, 23:55
          Länk hit: #36

Medlem

CITAT (flaxss @ 24-01-2007, 23:54)

tack wub.gif

Du får klä dig varmt, långkalsonger och hela köret rolleyes.gif biggrin.gif hoppas du får sova bra när du äntligen somnar sen i alla fall wub.gif

Citera
          Piccante
          Inlägg 24-01-2007, 23:57
          Länk hit: #37

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

CITAT (flaxss @ 24-01-2007, 23:46)

vill inte hänga ut några folk , men det hände på forumet kanske inte låter så farligt när man läser det , men det kändes mer inombords . skulle gärna vilja hänga ut personerna men nu får ni själva spekulera i det , som jag sa ser det kanske inte mycket ut för världen , men med mitt läs och skriv svårigheter plus vad dom sa så kändes det mycket sämre inombords

Nu har jag missat något känns det som ohmy.gif har du fått taskiga kommentarer? Helt oacceptabelt om någon är taskig mot dig på grund av läs och skrivsvårigheter, om jag förstod rätt?

Helt plötsligt känns mina egna problem mycket mer banala. Jag har varit på riktigt sk*t humör hela kvällen för att mitt bredband och telefon har krånglat konstant j**vla, f***ade comhem

Nu har adrenalinet pumpat så att jag absolut inte kan somna på en stund mad.gif

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          flaxss
          Inlägg 24-01-2007, 23:57
          Länk hit: #38

Gäster

CITAT (Reserv @ 24-01-2007, 23:55)
          CITAT (flaxss @ 24-01-2007, 23:54)

tack wub.gif

Du får klä dig varmt, långkalsonger och hela köret rolleyes.gif biggrin.gif hoppas du får sova bra när du äntligen somnar sen i alla fall wub.gif

du får skicka mig ett par långkalsonger wub.gif

Citera
          flaxss
          Inlägg 25-01-2007, 00:00
          Länk hit: #39

Gäster

CITAT (Leocarpus @ 24-01-2007, 23:57)
          CITAT (flaxss @ 24-01-2007, 23:46)

Nu har jag missat något känns det som ohmy.gif har du fått taskiga kommentarer? Helt oacceptabelt om någon är taskig mot dig på grund av läs och skrivsvårigheter, om jag förstod rätt?

Helt plötsligt känns mina egna problem mycket mer banala. Jag har varit på riktigt sk*t humör hela kvällen för att mitt bredband och telefon har krånglat konstant j**vla, f***ade comhem

Nu har adrenalinet pumpat så att jag absolut inte kan somna på en stund mad.gif

nej dom var inte taskiga på det viset att dom sa nåt om det man ser ju att jag skriver perfekt i med jag har ett hjälpmedel men dom tankarna kom upp , att jag inte kan få ihop meningar och kan inte framföra min sak m.m. och så m.m. . därför blev jag lässen utan att dom direkt sa nåt . sen kan det ha blivit missförstånd med , det vet man alldrig .

Citera
          flaxss
          Inlägg 25-01-2007, 00:01
          Länk hit: #40

Gäster

när man väl läser , så ser det kanske inte så farligt ut men det tar värre, och nu är inte jag schysst som skriver här utan att dom vet då blir det bara mer bråk .

förlåt för det

Citera

6 sidor V  < 1 2 3 4 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-01-2026, 10:19

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon