CITAT (Eva i Skåne @ 01-02-2007, 09:32)
CITAT (Fenja @ 31-01-2007, 14:47)
Jag tycker att det är FEGT att pm:a eller maila och hota och vara elak, kan man inte stå för vad man tycker ute på forumet så ska man vara tyst.
Mvh
Fenja
Nu förstår jag inte dig riktigt Fenja
Varför ska ett helt forum behöva läsa ett par personers meningsskiljaktigheter?
Jag är inte ett dugg intresserad av Pelles och Lisas munhuggande. Dom kan väl ordna sitt privata bråk på en
privat nivå genom just pm eller hur dom nu vill lösa det, men kan inte några hundra forumdeltagare slippa bli inblandade?
Detta är ju som ett slagsmål på skolgården. Varje deltagare måste tydligen ha stöd av påhejare

Det är INGEN som "behöver" läsa!! Det är liksom frivilligt att både läsa och skriva i sådana här trådar, så graden av inblandning bestämmer du (alla) ju själv!
Men jag tänker på de som nu och då skriver att de får elaka och hotfulla pm och känner sig ledsna, påhoppade och kanske till och med lite rädda. I den aspekten är det renhårigare och mera rakryggat att stå för vad man tycker ute på forumet, än att skicka ett pm eller mail tycker jag. Människor åker i hop och träter om sådant som kan tyckas vara skitsaker i riktiga livet, varför skulle det vara skillnad här?
Mvh
Fenja