Men oj vad Maria skrämmer er

Jo, när Maria skulle få hålla det ruffsiga underverket så jag kunde städa buren i morse vände jag honom givetvis upp-och-ner för att visa ärren. Ve och fasa, det ena var lite svullet och rött, även det andra såg liiite irriterat ut. Matte ringde veterinären och fick en akuttid i Uddevalla, Maria var snäll och följde med så jag fick annat att tänka på så jag inte fick panik. Lille kraken låg så fint uppoch ner och pep nöjt under HELA undersökningen. Han är mer än lovligt go

Fru veterinär klämde och kände, tyckte att det nog bara var en liten reaktion på stygnen och inget att i dagsläget oroasig för. Anton fick i allafall en spruta smärtstillande o antiinflammatoriskt (rätta mig om jag har fel MAria). Fick ett recept på Bactrim att ta till om det blir värre

Alltså, så skönt att det inte var värre!! Han är hur pigg som helst, har varit ute och kutat på golvet, nu har han haft tjejerna runt buren hela kvällen vilket stimulerar honom att äta - och det gör han. SÅ, kan ni sova gott nu

det kan jag

CITAT (Myosotis @ 20-07-2009, 20:27)

Snälla Maria. Skulle du vilja ha vänligheten att berätta. Hur ska vi annars kunna sova?!

såså hon ringde mig för akut inlägg på odla