Medlem
Antal inlägg: 1 040
Medlem nr: 8 745
Några förslag för att minska ner antalet. Eftersom den här nu finns så kan ju den här plockas bort. De betyder ju samma sak men den animerade är ju roligare. Sedan kanske den här också kan plockas bort, den är ju inte så aktuell just nu.
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
CITAT (Ingemar @ 08-03-2007, 11:03)
Tacka inte mig, det är ni som fixar dom
Men vi ska kanske låta det räcka med dessa nu för det börjar bli rätt fullt. Fast hittar ni några utomordentligt roliga så lägg in dom i den här tråden så jag kan ta dom och eventuellt byta ut någon gammal eller variera det lite ibland.
Vet inte vad "utomordentligt roliga" innebär för just dig Men dom här tycker jag är sk*troliga...
angel_not.gif ( 4.29k )
Antal nedladdningar: 5 angel_not
coolgleamA.gif ( 514bytes )
Antal nedladdningar: 5 coolgleam
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
CITAT
Sedan kanske den här också kan plockas bort, den är ju inte så aktuell just nu.
Jultomten SKALL vara kvar!! Även om jag inte använt mig av honom ännu Men han skall finnas där så att jag KAN använda honom Blev så glad när jag såg att han fanns. För tyvärr är ni alldelens för många som inte är snälla med tomten .......
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 1 040
Medlem nr: 8 745
CITAT (Lady Hamilton @ 08-03-2007, 16:20)
Jultomten SKALL vara kvar!! Även om jag inte använt mig av honom ännu Men han skall finnas där så att jag KAN använda honom Blev så glad när jag såg att han fanns. För tyvärr är ni alldelens för många som inte är snälla med tomten .......
CITAT (Pjater @ 08-03-2007, 16:00)
Kanske nån av dessa eller?
Jag tycker det är viktigt att försöka ha samma stil på smileysarna, det blir snyggast och mer enhetligt så. Men det är jag det, och jag är pedant..
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
här kommer några som jag tycker är kul saknar iallafall en som visar att man är trött
CITAT (Betty @ 10-03-2007, 11:26)
Den här gäspande smileyn skulle va bra att ha ibland...
du hann före betty!! det tog ett tag innan jag såg att det var så enkelt att man bara kunde kopiera in
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
en liten undran bara kan man lägga till flera i chatten också eller
(haha sos var ju kul) och han som var arg det är nog jag som syns när jag ser mina sorg mygg
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
och
är de otroligt viktiga eller kan en tas bort o kanske lämna plats för någon annan? det skiljer väl bara pyttelite på munnen va?? om det skulle behövas?