Det där stämmer inte riktigt heller telamon. Helt ärligt så kan ni vara ganska petiga med.
Men det e nog precis som du beskriver med tjejer, att dom dras till fel "exemplar", att det är så många gånger med singel killar med, dom dras till dom där tjejerna som är VÄLDIGT fixerade vid macho attityd och muskler överallt. Och den ekvationen går inte riktigt ihop.
Och när man har haft en så kallad "alfahanne", skitstövel, svinigt exemplar så vill man verkligen inte ha en till. Inte jag i alla fall.
Utseendet är verkligen inte allt, inte för mig, en snäll omtänksam kille med intelligens borde ju inte vara så svårt att hitta tycker man

men jösses vad fel man kan ha.
Och jag är 27 vilket borde tala till min fördel

(Om nu det stämmer att alla karlar vill ha yngre kvinnor vilket jag inte tror på ett ögonblick )
Men är man lite rund, inte är liten och söt, inte helt fysiskt frisk som jag och inte ser ut som en fotomodell ja då får man stå ut med att vänta.
Sen så har jag märkt en sak med killar, större delen av dom jag har träffat i alla åldrar tycker och anser att en tjej skall ha långt hår. Tror att det är många ute där som har en bild på ideal kvinnan i hjärnan och det skall i grunden mycket till för att dom skall falla för något annat än det, bli vän med fungerar ju men verkligen falla för verkar vara ganska svårt.
Relaterar inte på något sätt något av det jag har skrivit till dig telamon (känner ju dig inte alls så det vore fel)