Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ladda upp bilder med Netscape + irriterande reklamruta
          fruberglund
          Inlägg 01-03-2007, 19:09
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

Varför funkar det inte att ladda upp bilder med Netscape? Det bara står och tuggar och tuggar och händer inget. Provade i Explorer nu och där funkar det klockrent.

Ska man verkligen behöva byta till det vidriga virusälskande Explorer? thumbdown.gif crying.gif

Sen SNÄÄÄÄÄÄÄLLLAAAA Ingemar & Göran, om ni nödvändigtvis måste ha denna irriterande reklam längst upp (för den är ivägen) så kan ni väl lägga den allra högst upp, just nu ligger den emellan direktlänkarna tillbaka till avdelningarna och antal sidor, dessa två ska helst stå ihop tycker jag thanks.gif

Redigerat av fruberglund: 01-03-2007, 19:09

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera

Nytt inlägg
          Svar (1 - 5)
          Berith
          Inlägg 01-03-2007, 19:26
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (fruberglund @ 01-03-2007, 19:09) *
          Varför funkar det inte att ladda upp bilder med Netscape? Det bara står och tuggar och tuggar och händer inget. Provade i Explorer nu och där funkar det klockrent.

Ska man verkligen behöva byta till det vidriga virusälskande Explorer? thumbdown.gif crying.gif

Sen SNÄÄÄÄÄÄÄLLLAAAA Ingemar & Göran, om ni nödvändigtvis måste ha denna irriterande reklam längst upp (för den är ivägen) så kan ni väl lägga den allra högst upp, just nu ligger den emellan direktlänkarna tillbaka till avdelningarna och antal sidor, dessa två ska helst stå ihop tycker jag thanks.gif

Ja det var ord och inga visor, det.... whistling.gif Men nåt positivt kan du väl hitta med nya forumet? shy.gif

Vad är det för reklamruta du pratar om...? g.gif Har inte sett nån irriterande ruta alls.

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          fruberglund
          Inlägg 01-03-2007, 20:31
          Länk hit: #3

Medlem

Tyvärr är jag missnöjd med mycket och det kan jag inte hjälpa. Tycker bara att när det är ett forum som riktar sig till så många människor som Odla faktiskt gör så ska det fungera med de vanligaste webbläsarna, inte bara med Explorer. Det var ju inga problem med det gamla forumet och jag förstår inte varför det skulle vara någon skillnad nu (fast jag kan ju inte så mycket om html-kod).

Rutan med reklam som ligger längst upp i varje avdelning men de kanske redan tagit bort den?

Tro inte att jag bara har gnäll i mig, jag är väldigt tacksam mot Göran & Ingemar för att de vill förbättra och göra om men de bad även om kritik och förslag och det här tycker jag är en viktig del att forumet ska funka för alla thumbsup.gif

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera
          Berith
          Inlägg 02-03-2007, 06:06
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Ok, då förstår jag vilken reklamruta du menar. Här finns ju ingen så jag fick hoppa över till Småprat och där fanns det en. wink.gif

Och den rutan la jag nästan inte märke till heller, jag är nog lite tvärtom där och ser bara dom funktionerna jag har användning av. whistling.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          KURT
          Inlägg 02-03-2007, 07:11
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 10 440
          Medlem nr: 34

CITAT (fruberglund @ 01-03-2007, 20:09) *

Jag ANTAR att du har Firefox och inte Netscape? I så fall borde du kunna stänga av reklamen med hjälp av adblock, det är bara att markera vilka adresser man inte vill se bilder från.

Citera
          fruberglund
          Inlägg 02-03-2007, 10:25
          Länk hit: #6

Medlem

CITAT (KURT @ 02-03-2007, 07:11) *
          Jag ANTAR att du har Firefox och inte Netscape? I så fall borde du kunna stänga av reklamen med hjälp av adblock, det är bara att markera vilka adresser man inte vill se bilder från.

Nej, jag har Netscape men det kanske finns nåt liknande där också. Reklamen har jag inget emot, det är mer att den ligger där den ligger, alltså emellan två viktiga funktioner.

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-06-2025, 18:08

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon