Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

10 sidor V  « < 8 9 10  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Förslag på nya avdelningar i forumet
          anna_rispan
          Inlägg 19-10-2007, 12:36
          Länk hit: #181

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

CITAT (Lilla Birka @ 18-10-2007, 23:39) *
          .... Det är lite jobbigt att behöva gå runt till förstasidan och fylla i alla uppgifter varje gång eftersom det på sistone i stort sett skett dagligen.

Hej! Hur menar du att du gör? Gå runt till första sidan osv. unsure.gif

Citera
          Lilla Birka
          Inlägg 19-10-2007, 18:16
          Länk hit: #182

Medlem
          Antal inlägg: 4 878
          Medlem nr: 9 054

CITAT (anna_rispan @ 19-10-2007, 13:36) *
          Hej! Hur menar du att du gör? Gå runt till första sidan osv. unsure.gif

Jag går in på första sidan av odla.nu, sedan under information hittar jag kontakta oss och då kan både Göran och Ingemar läsa det.

--------------------
          Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 19-10-2007, 18:31
          Länk hit: #183

Medlem

Aha. Men om du klickar på snabbmeny i raden bredvid ...mina album min kontrollpanel ..så finns forumsansvariga där med. fast då får du skcika pm. det kanske är nåt annat du hittar på odla.nu?

Citera
          Lilla Birka
          Inlägg 19-10-2007, 18:59
          Länk hit: #184

Medlem
          Antal inlägg: 4 878
          Medlem nr: 9 054

I alla fall förstod jag av Göran att det var bättre att skicka så som jag gör därför att då kan vem som helst av dem läsa det och de är ju inte där 24 timmar om dygnet.

Redigerat av Lilla Birka: 19-10-2007, 18:59

--------------------
          Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 19-10-2007, 20:11
          Länk hit: #185

Medlem

jaha! men varför har de då inte sagt det här i forumet!! det var konstigt! no.gif

Citera
          Ceria
          Inlägg 06-01-2008, 23:13
          Länk hit: #186

Medlem
          Antal inlägg: 17
          Medlem nr: 12 087

Är ganska ny på forumet, men kände att det här var en tråd jag ville väcka lite liv i och se om någon fortfarande läser smile.gif.

Jag saknar en tråd om tematrädgårdar. Jag håller nämligen på att anlägga en trädgård som är väldigt inspirerad av Kina/Japan, och jag har därför läst på en hel massa om japansk och kinesisk trädgårdsdesign, och givetvis också om vilka växter som skall finnas där (enligt mig smile.gif ). Vad jag saknar är någon att bolla idéer med. Någon som också anlägger en tematrädgård (inte alls nödvändigtvis asiatisk) och vilka vedermödor man kan stöta på.

När jag har letat info om saker hittils som rör mitt projekt har jag varit inne i nästan alla avdelningar och en hel mängd trådar. Det blir lite tröttande tillslut...

Så frågan är om det är en vettig tråd att starta överhuvudtaget? Eller är jag ensam om temaintresset? smile.gif Kanske har jag missat en redan existerande tråd som berör detta ämnesområde? Upplys mig och visa mig rätt i forumdjungeln wink.gif.

--------------------
          ~* Ceria *~

Citera
          Biggan_
          Inlägg 06-01-2008, 23:23
          Länk hit: #187

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (Ceria @ 06-01-2008, 23:13) *
          Är ganska ny på forumet, men kände att det här var en tråd jag ville väcka lite liv i och se om någon fortfarande läser smile.gif .

Jag saknar en tråd om tematrädgårdar. Jag håller nämligen på att anlägga en trädgård som är väldigt inspirerad av Kina/Japan, och jag har därför läst på en hel massa om japansk och kinesisk trädgårdsdesign, och givetvis också om vilka växter som skall finnas där (enligt mig smile.gif ). Vad jag saknar är någon att bolla idéer med. Någon som också anlägger en tematrädgård (inte alls nödvändigtvis asiatisk) och vilka vedermödor man kan stöta på.

När jag har letat info om saker hittils som rör mitt projekt har jag varit inne i nästan alla avdelningar och en hel mängd trådar. Det blir lite tröttande tillslut...

Så frågan är om det är en vettig tråd att starta överhuvudtaget? Eller är jag ensam om temaintresset? smile.gif Kanske har jag missat en redan existerande tråd som berör detta ämnesområde? Upplys mig och visa mig rätt i forumdjungeln wink.gif .

Det platsar väl bra i småprat om trädgård. Du kan ju starta en tråd om tematrädgårdar där! Det är ju en jättebra idé tycker jag!
          Ooops! Glömde hälsa dig välkommen! blush.gif Välkommen hit Ceria! rose.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera

10 sidor V  « < 8 9 10
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 14-06-2026, 02:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon