Jag har skaffat mig en liten stuga på Ekerö i Mälaren... stugan är på 40 kvm och det är två rum och kök... gissa om det är litet

Till stugan har jag dock en enorm yta att plantera allt möjligt på men till en början vilket är nu i år blir det endast till att snygga upp och röja bort gamla buskar och rishögar som inte gör någon människa glad.
Jag vet ju med mig att jag inte kommer kunna hålla mig från att peta ner ett eller annat frö i marken redan nu i vår... men... och det är ett stort men... jag vet inte vad jag vill plantera mer än att det vore fint med lite härliga blommor i alla möjliga färger under sommar och höst så om nån av er har några fröer över tar jag tacksamt emot dessa... har du någonting spännande att skänka så skicka ett PM så får du min adress.
Så snart snön börjar släppa greppet om marken ska jag ge mig ut och fota eländet som inte har odlats på långt mer än 70 år... förhoppningsvis kommer det leda till en liten fotodagbok och kanske just dina fröers ståtliga blommor kommer pryda min dagbok innan hösten står för dörren...