Medlem
Antal inlägg: 10
Medlem nr: 1 445
Hej allihopa
jag älskar blommor och växter osh bor nu i en etta i södertälje med en balkong i söderläge. där har jag trängt i hop div tomatplantor gurka sallad och kryddor och många blommor givetvis bla en änglatrumpet. jag undrar om det är någon i mellan sverige som har provat vindruvor på balkong. går det ? jag har många bilder från min balkong så besök gärna mitt album.
Medlem
Antal inlägg: 126
Medlem nr: 1 372
Hej Anneli! TYvärr kan jag inte svara på din fråga, men jag var inne o kollade i ditt album ; VIlka härliga bilder! önskar att jag också hade lite bilder på mina balkongodlingar att lägga in, det är alltid kul att utbyta erfarenheter! Väldigt fin katt också! Hälsar Hellan
--------------------
Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns!
Lyckan slinker in genom en dörr du inte visste att du lämnat på glänt.
Medlem
Antal inlägg: 3 731
Medlem nr: 49
Balkong i söderläge....visst går det med druvor... min svärson provade när han hade lägenhet och fick fina klasar... så prova på du Tittade på dina bilder...va mysigt du hade det på din balkong... och lilla Rock va jättesöööt! Lycka till
Medlem
Antal inlägg: 10
Medlem nr: 1 445
min balkong är bara 1.30 x 2,50 liten men naggande god ! man får lov att planera utrymmet noga och fler än två fika gäster får inte plats. det kommer snart fler fina bilder.