Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Här kommer texten: Melodi: Med en enkel tulipan
Jag är en liten undulat som får så dålig mat för dom jag bor hos ja, dom jag bor hos dom är så snåla! Dom ger mig fisk varenda dag och det vill jag inte ha jag vill ha brännvin, jag vill ha brännvin och Coca-Cola!
Jag är en gammal dromedar som inte har mycket kvar och dom jag bor hos ja, dom jag bor hos dom är så sura! Dom ger mig vatten i en hink det tycker jag smakar pink jag vill ha brännvin jag vill ha brännvin och Angostura!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 2 404
Medlem nr: 11 016
CITAT (Biggan_ @ 20-10-2007, 00:27)
Här kommer texten: Melodi: Med en enkel tulipan
Jag är en liten undulat som får så dålig mat för dom jag bor hos ja, dom jag bor hos dom är så snåla! Dom ger mig fisk varenda dag och det vill jag inte ha jag vill ha brännvin, jag vill ha brännvin och Coca-Cola!
Jag är en gammal dromedar som inte har mycket kvar och dom jag bor hos ja, dom jag bor hos dom är så sura! Dom ger mig vatten i en hink det tycker jag smakar pink jag vill ha brännvin jag vill ha brännvin och Angostura!
Den sjöng du fint.
--------------------
"Förolämpningar är argument som används av folk som har fel." Rousseau
Medlem
Antal inlägg: 7 909
Medlem nr: 4 848
CITAT (Biggan_ @ 20-10-2007, 00:27)
....//.....Jag är en gammal dromedar som inte har mycket kvar och dom jag bor hos ja, dom jag bor hos dom är så sura! Dom ger mig vatten i en hink det tycker jag smakar pink jag vill ha brännvin jag vill ha brännvin och Angostura!
Medlem
Antal inlägg: 3 722
Medlem nr: 7 109
Jag är ledsen men här är det redan söndag. Om folk är på riktiga baren iställer inatt mån tro? Den här baren har varit öppen en stund och inga bertällningar.
Medlem
Antal inlägg: 4 878
Medlem nr: 9 054
Melodi: I villande skogen... I fyllan och villan jag vallar min bror ifyllan och villan jag vallar min bror, polisen följer oss så trogen, han vet var vi bor, både jag och min bror.
Jag vill gärna ha ett glas rött!
--------------------
Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.