Medlem
Antal inlägg: 486
Medlem sedan: 01-10-2007
Medlem nr: 12 685
My Loyd!!!vad mycket mat... Jag har ätit(blivit bjuden på) trattkantarellpaj i kväll hos min dotter...de'ni!! Den var suupergod. Go'natt nu...tidigt i säng ...tidigt upp! //Maya
--------------------
************************* Roslagen zon 3-4
Det är själva resan som är livet! Då du kommit ända fram så är det slut...
Medlem
Antal inlägg: 3 999
Medlem sedan: 01-08-2004
Medlem nr: 4 203
Ställa fram trädgårdsmöblerna ... ställa tillbaks trädgårdsmöblerna sommartid, vintertid ...tidig nattetid I morgon är en annan dag, fast idag .... näää nu går jag och