|
Huvva... Jag tänker faktiskt hälla upp en liiiten pärla Whiskey...i rent medicinskt syfte för jag har lite ont i halsen... Go'natt sen! /Maya
--------------------
************************* Roslagen zon 3-4
Det är själva resan som är livet! Då du kommit ända fram så är det slut...
|