Ballong Ja!
Flygplan NJA!
lagom stort plan OK. När jag flög från Luleå till Göteborg i våras var det ett plan som man nästan fick flaxa själv, då var det inte så kul. Men annars går det an!
När jag var barn, sisådär 7-8 år, så flög det ett plan som stängde av motorn rakt över oss, det föll ju rakt ner och efter en stund startade det igen och flög vidare, men va rädd jag blev!! Det sitter kvar som en tagg fortfarande! trots att jag nu blivit 50 år!!!!