Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          1005 sidor V  « < 754 755 756 757 758 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > nattuggletråden, en tråd för de som är här efter midnatt
          Aqvakul
          Inlägg 20-09-2008, 20:08
          Länk hit: #15101


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751




          Ho ho ... alla nattugglor!



          Gör ett nytt försök. det kan ju inte gå sämre än i går... giggle.gif




          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 20-09-2008, 21:13
          Länk hit: #15102


          Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem sedan:
          09-07-2003
          Medlem nr: 1 876



          Nejdå, jag är här!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-09-2008, 21:16
          Länk hit: #15103


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (anne-li i olofstorp @ 20-09-2008, 22:13) *
          Nejdå, jag är här!


          Så trevligt att Markgrevinna av Björröd gör oss den äran. yahoo.gif


          Var ligger Björröd?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 20-09-2008, 21:22
          Länk hit: #15104


          Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem sedan:
          09-07-2003
          Medlem nr: 1 876



          Strax intill Landvetter!
          Det roligaste är att min farfar kom därifrån!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-09-2008, 21:24
          Länk hit: #15105


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          ser och hör du planen?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 20-09-2008, 21:26
          Länk hit: #15106


          Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem sedan:
          09-07-2003
          Medlem nr: 1 876



          Jaaaa det gör jag!
          fast jag bor ju inte där ballongen landade!
          Men där jag bor är inflygningsränna både till Landvetter och Säve flygplatser utanför Göteborg! -fear-.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-09-2008, 21:29
          Länk hit: #15107


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jag är uppväxtt vid Bromma flygplats i Stockholm. Planen flög in precis över huset. Men man vänjde sig!

          Gillar du att flyga?






          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 20-09-2008, 21:36
          Länk hit: #15108


          Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem sedan:
          09-07-2003
          Medlem nr: 1 876



          Ballong Ja!
          Flygplan NJA!
          lagom stort plan OK. När jag flög från Luleå till Göteborg i våras var det ett plan som man nästan fick flaxa själv, då var det inte så kul. Men annars går det an! crying.gif blink.gif
          När jag var barn, sisådär 7-8 år, så flög det ett plan som stängde av motorn rakt över oss, det föll ju rakt ner och efter en stund startade det igen och flög vidare, men va rädd jag blev!! Det sitter kvar som en tagg fortfarande! trots att jag nu blivit 50 år!!!! w00t.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-09-2008, 21:39
          Länk hit: #15109


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Båtliv då? Ni har ju en hel västkust att tumla runt i.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 20-09-2008, 21:43
          Länk hit: #15110


          Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem sedan:
          09-07-2003
          Medlem nr: 1 876



          Ja!
          Närheten till havet är centralt i mitt liv!
          Olofstorp ligger dock 2,5 mil innåt landet, och båtliv har aldrig varit mitt stora intresse. däremot skog, svamp, bär och trädgård!!!!! Men utan närheten till havet skulle jag vara mycket fattigare.....
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 20-09-2008, 22:05
          Länk hit: #15111


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Jag tillbringar ju en del helger och större delen av sommaren vid havet i Blekinge.
          Känslan att få gå ner och ta ett morgondopp är obetalbar.


          Godnatt, dags för mig att sova lite....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-09-2008, 20:03
          Länk hit: #15112


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Ho ho ... alla nattugglor!





          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Gudrun i Götebor...
          Inlägg 21-09-2008, 20:06
          Länk hit: #15113


          Medlem
          Antal inlägg: 3 269
          Medlem sedan:
          04-09-2007
          Medlem nr: 12 343



          Hej på dig, Ugglan


          --------------------
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 21-09-2008, 20:07
          Länk hit: #15114


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          hej uggla tagga ner o ta ett glas saft tongue.gif

           
          Citera
          Gudrun i Götebor...
          Inlägg 21-09-2008, 20:10
          Länk hit: #15115


          Medlem
          Antal inlägg: 3 269
          Medlem sedan:
          04-09-2007
          Medlem nr: 12 343



          Saft ger kraft tummenupp.gif


          --------------------
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 21-09-2008, 20:13
          Länk hit: #15116


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          mmm
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-09-2008, 20:20
          Länk hit: #15117


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (aanderss @ 21-09-2008, 21:07) *
          hej uggla tagga ner o ta ett glas saft tongue.gif



          Är det starka saften? naughty.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Gudrun i Götebor...
          Inlägg 21-09-2008, 20:22
          Länk hit: #15118


          Medlem
          Antal inlägg: 3 269
          Medlem sedan:
          04-09-2007
          Medlem nr: 12 343



          Stark saft??? En söndagskväll?????


          --------------------
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-09-2008, 20:26
          Länk hit: #15119


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Gudrun i Göteborg @ 21-09-2008, 21:22) *
          Stark saft??? En söndagskväll?????

          Är du moralist? Lite virtuella starkvaror kan väl inte skada?



          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 21-09-2008, 20:31
          Länk hit: #15120


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



           
          Citera

          1005 sidor V  « < 754 755 756 757 758 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 08-07-2026, 16:29
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon