Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          1005 sidor V  « < 760 761 762 763 764 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > nattuggletråden, en tråd för de som är här efter midnatt
          Vippan
          Inlägg 25-09-2008, 20:50
          Länk hit: #15221


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          CITAT (Aqvakul @ 25-09-2008, 21:48) *
          Håll till godo!



          [attachment=24747:knake.jpg]



          vad är lundaknake för körv?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-09-2008, 20:57
          Länk hit: #15222


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Vippan @ 25-09-2008, 21:50) *
          vad är lundaknake för körv?

          "Rent, svenskt kött, minsta möjliga fett och en kryddblandning som är en väl bevarad hemlighet. Så skapar man en vinnare bland korvar! Älskad i Lund med stor omnejd. Belönad med diplom av Gastronomiska Akademien."

          Lundaknake inhandlas företrädesvis tidigt på morgonen direkt i korvfabriken och äts utan tillbehör till förmiddagsfika, särskilt på verkstäder och byggen i Lundatrakten.
          Lundaknake är lite kult. Personligen tycker jag den är klart överskattad jämfört med t.ex. de ungerska korvar som också går att köpa i Lund.


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 25-09-2008, 21:05
          Länk hit: #15223


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          CITAT (Aqvakul @ 25-09-2008, 21:57) *
          "Rent, svenskt kött, minsta möjliga fett och en kryddblandning som är en väl bevarad hemlighet. Så skapar man en vinnare bland korvar! Älskad i Lund med stor omnejd. Belönad med diplom av Gastronomiska Akademien."

          Lundaknake inhandlas företrädesvis tidigt på morgonen direkt i korvfabriken och äts utan tillbehör till förmiddagsfika, särskilt på verkstäder och byggen i Lundatrakten.
          Lundaknake är lite kult. Personligen tycker jag den är klart överskattad jämfört med t.ex. de ungerska korvar som också går att köpa i Lund.


          Det låter rätt ok fast jag föredrar också korvar med fart i w00t.gif
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 25-09-2008, 21:10
          Länk hit: #15224


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          man tackar för knaken men bara den inte knakar tongue.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 25-09-2008, 21:18
          Länk hit: #15225


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (aanderss @ 25-09-2008, 22:10) *
          man tackar för knaken men bara den inte knakar tongue.gif

          tror inte det är några problem...


          dags för bingen för min del, godnatt på er! kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 25-09-2008, 21:19
          Länk hit: #15226


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          God natt
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 25-09-2008, 21:35
          Länk hit: #15227


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          natti gubbar o gummor
           
          Citera
          Miamamma
          Inlägg 25-09-2008, 21:52
          Länk hit: #15228


          Medlem
          Antal inlägg: 3 722
          Medlem sedan:
          20-02-2006
          Medlem nr: 7 109



          Var det någon som ville ha korv med fart i?



          Bifogad bild
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 25-09-2008, 21:56
          Länk hit: #15229


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          gärna bara den står stilla ibland
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-09-2008, 20:14
          Länk hit: #15230


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Godkväll alla nattugglor!



          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Miamamma
          Inlägg 26-09-2008, 20:25
          Länk hit: #15231


          Medlem
          Antal inlägg: 3 722
          Medlem sedan:
          20-02-2006
          Medlem nr: 7 109



          Bifogad bild
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 26-09-2008, 20:33
          Länk hit: #15232


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          hej
          Bifogad bild


          --------------------





           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-09-2008, 20:42
          Länk hit: #15233


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Toodiilooo på er, sköna damer!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Miamamma
          Inlägg 26-09-2008, 20:52
          Länk hit: #15234


          Medlem
          Antal inlägg: 3 722
          Medlem sedan:
          20-02-2006
          Medlem nr: 7 109



          Bifogad bild

          Bifogad bild
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 26-09-2008, 21:07
          Länk hit: #15235


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Miamamma @ 26-09-2008, 21:52) *
          Bifogad bild

          Bifogad bild


          Vilken liten charmerande rockstjärna! tummenupp.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Gudrun i Götebor...
          Inlägg 26-09-2008, 21:14
          Länk hit: #15236


          Medlem
          Antal inlägg: 3 269
          Medlem sedan:
          04-09-2007
          Medlem nr: 12 343



          Hej på er. Försökte skicka ett foto på mig men det sket sig....
          crazy.gif



          Nääää. Det gick ju yahoo.gif
          Bifogade bild(er)
          Bifogad bild
           


          --------------------
           
          Citera
          Miamamma
          Inlägg 26-09-2008, 21:18
          Länk hit: #15237


          Medlem
          Antal inlägg: 3 722
          Medlem sedan:
          20-02-2006
          Medlem nr: 7 109



          Är det badväder i Göteborg?
           
          Citera
          Gudrun i Götebor...
          Inlägg 26-09-2008, 21:22
          Länk hit: #15238


          Medlem
          Antal inlägg: 3 269
          Medlem sedan:
          04-09-2007
          Medlem nr: 12 343



          Japp. I Valhallbadet sleep.gif


          --------------------
           
          Citera
          Miamamma
          Inlägg 26-09-2008, 21:29
          Länk hit: #15239


          Medlem
          Antal inlägg: 3 722
          Medlem sedan:
          20-02-2006
          Medlem nr: 7 109



          Fusk! flirting.gif


          Bifogad bild
           
          Citera
          Gudrun i Götebor...
          Inlägg 26-09-2008, 21:33
          Länk hit: #15240


          Medlem
          Antal inlägg: 3 269
          Medlem sedan:
          04-09-2007
          Medlem nr: 12 343



          Ingen drink ju. Och jag undrar vem det är som skvalpar mot honom. Är det du Miamamma?


          --------------------
           
          Citera

          1005 sidor V  « < 760 761 762 763 764 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 09-07-2026, 15:18
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon