CITAT (Biggan_ @ 30-09-2008, 21:46)

Bäst att hålla sig på marken här!


nyper en klo direkt
CITAT (Pjater @ 30-09-2008, 21:51)

Hoppas min hoya carnosa blommar i sommar, den har ett par grenar men inga noder än
Hehe ok, nån ny film ni kan tipsa om då?
Jag har Wall-e i dvd kvallitet, den är rätt rolig ;D
Mamma mia men kanske inte i din smak,,,