Restaurangen heter faktiskt Miss Maud och ligger i Perth i Australien (!), men serverar svenskt smörgåsbord sen 1971.
Vårt julfirande är nu bokat. Det blev inte Röstånga utan N Herrestads Gästis utanför Ystad. Vi anländer julaftons lunch och stannar till annandags morgon.
Är f.ö. på väg mot sängen. Godnatt på er!