Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem sedan: 07-10-2007
Medlem nr: 12 751
CITAT (aanderss @ 08-10-2008, 22:30)
men firar du inte med dina barn o barnbarn?
Min dotter med man och barnbarn firar varannat år med oss och vartannat år med svärföräldrarna i deras stuga i Storlien. Sonen följer med oss på Gästisjul.