Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          1005 sidor V  « < 780 781 782 783 784 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > nattuggletråden, en tråd för de som är här efter midnatt
          aanderss
          Inlägg 16-10-2008, 20:31
          Länk hit: #15621


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          CITAT (aanderss @ 15-10-2008, 21:37) *
          lite kaffe?

          ett glas kaffe någon?
           
          Citera
          MayaLisa
          Inlägg 16-10-2008, 20:33
          Länk hit: #15622


          Medlem
          Antal inlägg: 486
          Medlem sedan:
          01-10-2007
          Medlem nr: 12 685



          SEr gott ut tack , men då kan ajg ju inte sova...Natti


          --------------------
          *************************
          Roslagen zon 3-4

          Det är själva resan som är livet!
          Då du kommit ända fram så är det slut...
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 16-10-2008, 20:43
          Länk hit: #15623


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Bifogad bild


          --------------------





           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-10-2008, 20:45
          Länk hit: #15624


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (aanderss @ 16-10-2008, 21:31) *
          ett glas kaffe någon?

          gärna - tackar aldrig nej till kaffe!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 16-10-2008, 20:48
          Länk hit: #15625


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          Ett glas mjölk och lite bullar någon?
          Bifogad bild
          Bifogad bild


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 16-10-2008, 21:03
          Länk hit: #15626


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          ja mjölk är aldrig dumt o inte bukkar i heller
           
          Citera
          Miamamma
          Inlägg 16-10-2008, 21:08
          Länk hit: #15627


          Medlem
          Antal inlägg: 3 722
          Medlem sedan:
          20-02-2006
          Medlem nr: 7 109



          Bifogad bild

          Är inte baren öppen ikväll?
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 16-10-2008, 21:21
          Länk hit: #15628


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          jo den serverar kaffe eller mjölk o bulkle
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-10-2008, 21:22
          Länk hit: #15629


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Miamamma @ 16-10-2008, 22:08) *
          Bifogad bild

          Är inte baren öppen ikväll?


          Mycket bra fråga, tycker jag! kaffe och mjölk och bullar....



          Varsågoda!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Miamamma
          Inlägg 16-10-2008, 21:29
          Länk hit: #15630


          Medlem
          Antal inlägg: 3 722
          Medlem sedan:
          20-02-2006
          Medlem nr: 7 109



          Bifogad bild

          Det såg bättre ut!
          Får jag i mej alla tre så sover jag nog gott sen. flirting.gif

          Natti!
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 16-10-2008, 21:36
          Länk hit: #15631


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          natti
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-10-2008, 21:44
          Länk hit: #15632


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Natti här med! kompiskram.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 16-10-2008, 22:42
          Länk hit: #15633


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Hej!



          ....och godnatt! d010.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 17-10-2008, 11:50
          Länk hit: #15634


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Sätter in receptet här också så inte helgens ugglor missar det!

          Norrlänsk tequila

          detta behövs




          en bit falukorv

          en tub senap

          hämbränd sprit...



          skär falukorven i 5cm bitar ,urholka biten

          fyll hållet med spriten

          pressa ut lite senap på handen slicka på senapen och svep spriten ät sedan upp korvbiten som nu blivit lagom skarp



          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 17-10-2008, 11:56
          Länk hit: #15635


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Biggan_ @ 17-10-2008, 12:50) *
          Sätter in receptet här också så inte helgens ugglor missar det!

          Norrlänsk tequila

          detta behövs

          en bit falukorv

          en tub senap

          hämbränd sprit...
          skär falukorven i 5cm bitar ,urholka biten

          fyll hållet med spriten

          pressa ut lite senap på handen slicka på senapen och svep spriten ät sedan upp korvbiten som nu blivit lagom skarp

          Jösses biggrin.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 17-10-2008, 12:10
          Länk hit: #15636


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Recept på Norrländska drinkar

          Screwdriver
          17 cl Vodka
          1 st Apelsinklyfta
          Häll vodkan i halsen och titta på apelsinklyftan

          Geting
          17 cl Vodka
          1 st Geting
          Hacka getingen finnt
          Lägg getinghacket i vodkan och rör om

          Vargtass
          1 liter Vodka
          1 st Lingon
          Lägg lingonet i vodkan och rör om
          OBS! Om lingonet får ligga i för länge riskerar drinken bli lätt fruktig!

          Tequila Sunrise
          1 liter Tequila
          Drick tequilan
          Slut ögonen
          Vakna i sol- eller trappuppgången

          Pajala Sunrise
          Ett glas hembränt
          En skiva falukorv
          Norrländsk Atomubåt
          1 stort ölglas hembränd sprit
          1 st snapsglas med öl
          Häll upp spriten i ölglaset
          Fyll snapsglaset med öl
          Släpp ner snapsglaset i ölglaset
          Drick och glid in i dimman

          Kaffekask a lá Norrland
          1 st sockerbit
          Kaffe
          Hembränt
          Släpp ner sockerbiten i en tomm kaffemugg
          Häll i kaffe så du inte ser sockerbiten
          Fyll på med hembränt tills du kan se sockerbiten igen
          Slappna av och njut

          Assi Domän
          6 cl Vodka
          1 st snappsglas
          1 ruta toapapper
          Fyll snapsglaset till bredden
          Ta sedan en ruta toapapper, vik ihop och placera i glaset
          Häll sedan alltsammans i munnen, svälj vätskan och sug på papperet
          Spotta sedan ut papperet i glaset Så enkelt - så gott

          Skebergs Express
          2/3 hembränt blandas med 1/3 Explorer
          Detta görs för att man skall kunna kalla det för grogg


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 17-10-2008, 18:10
          Länk hit: #15637


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          ni får uggla utan mig i 2 kvällar
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 17-10-2008, 18:14
          Länk hit: #15638


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Aqvakul @ 17-10-2008, 13:10) *
          Recept på Norrländska drinkar

          Screwdriver
          17 cl Vodka
          1 st Apelsinklyfta
          Häll vodkan i halsen och titta på apelsinklyftan

          Geting
          17 cl Vodka
          1 st Geting
          Hacka getingen finnt
          Lägg getinghacket i vodkan och rör om

          Vargtass
          1 liter Vodka
          1 st Lingon
          Lägg lingonet i vodkan och rör om
          OBS! Om lingonet får ligga i för länge riskerar drinken bli lätt fruktig!

          Tequila Sunrise
          1 liter Tequila
          Drick tequilan
          Slut ögonen
          Vakna i sol- eller trappuppgången

          Pajala Sunrise
          Ett glas hembränt
          En skiva falukorv
          Norrländsk Atomubåt
          1 stort ölglas hembränd sprit
          1 st snapsglas med öl
          Häll upp spriten i ölglaset
          Fyll snapsglaset med öl
          Släpp ner snapsglaset i ölglaset
          Drick och glid in i dimman

          Kaffekask a lá Norrland
          1 st sockerbit
          Kaffe
          Hembränt
          Släpp ner sockerbiten i en tomm kaffemugg
          Häll i kaffe så du inte ser sockerbiten
          Fyll på med hembränt tills du kan se sockerbiten igen
          Slappna av och njut

          Assi Domän
          6 cl Vodka
          1 st snappsglas
          1 ruta toapapper
          Fyll snapsglaset till bredden
          Ta sedan en ruta toapapper, vik ihop och placera i glaset
          Häll sedan alltsammans i munnen, svälj vätskan och sug på papperet
          Spotta sedan ut papperet i glaset Så enkelt - så gott

          Skebergs Express
          2/3 hembränt blandas med 1/3 Explorer
          Detta görs för att man skall kunna kalla det för grogg

          biggrin.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera
          Platinum
          Inlägg 17-10-2008, 18:22
          Länk hit: #15639


          Medlem
          Antal inlägg: 2 212
          Medlem sedan:
          13-06-2008
          Medlem nr: 16 777



          Fortsätter på drinkspåret rotfl.gif

          ARJEPLOGSCHAMPAGNE
          Hembränt i Sodastream-apparat.

          CAMPING KAHLUA
          Tag en ruta Marabou mjölkchoklad, tugga till en geggig sörja och skölj ned med 6 cl hembränt. En hit i friluftslivet!

          GRUSTAG
          Hembränt och surströmmingsspad.

          HASHIBASHI
          1 liter Stjärnsmäll ("Skogsstjärnan Special", Finkelhalt >10 %)
          1 fl aceton
          Svep spriten. Låt någon annan tvätta såret i pannan med aceton, när du slagit i backen. Häll resten i halsen och desinficera mag- och tarmkanalen.

          HÖGER-VÄNSTER
          En flaska sprit i ena handen och en flaska läsk i andra. Ta en mun ur varje och gurgla

          SUR STRUMPA
          Ingredienser: Varierar. När bartenderns trasa, som han torkar av bardisken med, är mättad, vrides den ur i ett högt glas och violá!

          VÄSTKUSTSOMMAR
          4 cl Åhlborg jubileum
          2 cl sillspad
          1 räka

          YEAK säger jag bara sick.gif


          --------------------
          Ooops!

          Fotobloggar och Makrofotobloggar gör jag när jag inte gör annat. Titta in om du har lust.
           
          Citera
          Chamomille
          Inlägg 17-10-2008, 18:28
          Länk hit: #15640


          Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem sedan:
          28-06-2007
          Medlem nr: 11 250



          CITAT (Platinum @ 17-10-2008, 19:22) *
          Fortsätter på drinkspåret rotfl.gif

          ARJEPLOGSCHAMPAGNE
          Hembränt i Sodastream-apparat.

          CAMPING KAHLUA
          Tag en ruta Marabou mjölkchoklad, tugga till en geggig sörja och skölj ned med 6 cl hembränt. En hit i friluftslivet!

          GRUSTAG
          Hembränt och surströmmingsspad.

          HASHIBASHI
          1 liter Stjärnsmäll ("Skogsstjärnan Special", Finkelhalt >10 %)
          1 fl aceton
          Svep spriten. Låt någon annan tvätta såret i pannan med aceton, när du slagit i backen. Häll resten i halsen och desinficera mag- och tarmkanalen.

          HÖGER-VÄNSTER
          En flaska sprit i ena handen och en flaska läsk i andra. Ta en mun ur varje och gurgla

          SUR STRUMPA
          Ingredienser: Varierar. När bartenderns trasa, som han torkar av bardisken med, är mättad, vrides den ur i ett högt glas och violá!

          VÄSTKUSTSOMMAR
          4 cl Åhlborg jubileum
          2 cl sillspad
          1 räka

          YEAK säger jag bara sick.gif

          Mmmm, na nam a0a.gif

          CITAT (aanderss @ 17-10-2008, 19:10) *
          ni får uggla utan mig i 2 kvällar

          Vart ska du uggla då unsure.gif


          --------------------
          Camilla zon 2-3

          Ett gott skratt förlänger munnen.

           
          Citera

          1005 sidor V  « < 780 781 782 783 784 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 06-07-2026, 23:29
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon