CITAT (Red Top @ 17-10-2008, 22:52)

Gokväll alla ugglor!
[attachment=26062:PD_CP_Beg_HM_Wolf.jpg]
Vad sägs om lite Gotlands-dricku
[attachment=26061:driku_tunne.jpg]
Haha. Min hälft har en prismugg från världens bästa dricke

Och jag åt ett lammöga där

Men han som vann i lammögonätning åt 42 st
Redigerat av Chamomille: 19-10-2008, 02:49