CITAT (yaowsa @ 29-10-2008, 21:38)

hallå, nu har jag backat några steg och läst....

va är ni för ena nattugglor som säger natti vid 21.30 typ?

CITAT (Miamamma @ 29-10-2008, 21:42)

Vem är du då? Jag har inte sett att du ugglat alls!
Nej, jag är ingen nattuggla alls...
A, jag är ny. B, jag kliver upp kl 04.30 .
Men jag följde en bild som kom härifrån och när jag backade för att läsa lite mer så såg jag att de flesta verkade säga natti vid 21-22-tiden,

vilket jag tyckte var lustigt eftersom den heter "för oss som är här efter midnatt".
det var inte illa men´t