CITAT (Miamamma @ 30-10-2008, 22:09)

Hej och välkommen hit!
Rubriken är lite missvisande för den här tråden skulle igentligen heta : Flams och trams på kvällskröken.
aha . me like
CITAT (aanderss @ 30-10-2008, 22:10)

när jag startade tråden så tänkte jag efter 24.00 men ingen var där så den blev ändrad till 21.00
läs första inlägget
okej, då förstår jag .