|
Nää inte vill då jag ha tårta mitt i natten. Fantasilöst! Skulle föredra en nattamacka med kanske lite gravad lax och ägghack och rikligt med dill på, lite spritsad majonäs och citronskiva på. En kopp te med smak av ingefära och kamomill skulle vara delikat till.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|