Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          1005 sidor V  « < 810 811 812 813 814 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > nattuggletråden, en tråd för de som är här efter midnatt
          Aqvakul
          Inlägg 21-11-2008, 21:39
          Länk hit: #16221


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          KUNG, KUNG i baren . . .




          http://www.youtube.com/watch?v=C51aT5dNwQk

          Redigerat av Aqvakul: 21-11-2008, 21:42


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Dava
          Inlägg 21-11-2008, 21:41
          Länk hit: #16222


          Medlem
          Antal inlägg: 56
          Medlem sedan:
          18-11-2008
          Medlem nr: 19 756



          Redan på lyset?
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-11-2008, 21:52
          Länk hit: #16223


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Dava @ 21-11-2008, 21:41) *
          Redan på lyset?

          Asbeslut...

          Livet Är En Fest

          På fredagskvällen bubblar det i blodet, man är kåt
          Vi skulle gå på Kåren, och dansa oss en låt
          Vi grundade med groggen, Greven, Plast och jag
          Och fredagsdrömmen växte
          om en flicka varm och glad

          Livet är en fest
          Håll med om det, folk och fä,
          men om livet är pest,
          fyllan värmer bäst

          Men när vi kom till Kåren, så var det nåt som dog
          Där var det knuff och trängsel, och inte många log
          Vi satte oss i baren och tog en flaska vin
          Och drömmen börja slakna
          om en flicka varm och fin.

          Livet är en fest...

          Sen hängde vi i baren, drick min broder, drick
          Orkestern malde svensktopp, och sista dansen gick
          och jävlar vad jag ville, att det nånstans fanns en tjej
          Som kunde komma fram ur röken
          fram till mig och säga: HEJ !

          Livet är en fest...

          Sen stängde dom och vi gick hem,
          vår fredagsdröm var slut
          Jag spydde i en rännsten, blev utskälld av en snut
          Men glöm din värk i hjärtat och glöm ditt kneg min vän
          För snart så är det fredag, då försöker vi igen.

          Livet är en fest...


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 21-11-2008, 23:25
          Länk hit: #16224


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          fast här var det mer än avslaget - thumbdown.gif hängt här ensam i två timmar nu....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 22-11-2008, 21:40
          Länk hit: #16225


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          KUNG, KUNG i baren . . .


          http://www.youtube.com/watch?v=C51aT5dNwQk


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Lilla Birka
          Inlägg 22-11-2008, 23:59
          Länk hit: #16226


          Medlem
          Antal inlägg: 4 878
          Medlem sedan:
          06-02-2007
          Medlem nr: 9 054



          Har du ingen tjusigare uggla att visa? Den där hör inte till mina favoriter, varken utseendemässigt eller ljudmässigt!


          --------------------
          Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.
           
          Citera
          Pjater
          Inlägg 23-11-2008, 08:50
          Länk hit: #16227


          Gäster






          Vad hette den serien som gick för ett tag sen när uggla skulle fixa ihop ett band så han och några till reste runt i sverige???
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 23-11-2008, 08:58
          Länk hit: #16228


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          TV-serien hette "Var fan är mitt band" har jag för mig.


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          Pjater
          Inlägg 23-11-2008, 09:17
          Länk hit: #16229


          Gäster






          Så hette den, tack...
          Laddar genast ner ^^
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-11-2008, 09:51
          Länk hit: #16230


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Lilla Birka @ 22-11-2008, 23:59) *
          Har du ingen tjusigare uggla att visa? Den där hör inte till mina favoriter, varken utseendemässigt eller ljudmässigt!

          Vad är detta för "surtantsfasoner"? naughty.gif

          Du är välkommen att delta med det du gillar!


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 23-11-2008, 20:57
          Länk hit: #16231


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Herr Uggla

           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 23-11-2008, 21:01
          Länk hit: #16232


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          öl någon?
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 23-11-2008, 21:07
          Länk hit: #16233


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Bifogad bild

          RRRRRRRRRRRR



           
          Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 23-11-2008, 21:09
          Länk hit: #16234


          Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem sedan:
          09-07-2003
          Medlem nr: 1 876



          [quote name='Aqvakul' date='21-11-2008, 21:52' post='934109']
          Asbeslut...

          Livet Är En Fest

          På fredagskvällen bubblar det i blodet, man är kåt
          Vi skulle gå på Kåren, och dansa oss en låt
          Vi grundade med groggen, Greven, Plast och jag
          Och fredagsdrömmen växte
          om en flicka varm och glad

          Livet är en fest
          Håll med om det, folk och fä,
          men om livet är pest,
          fyllan värmer bäst

          Men när vi kom till Kåren, så var det nåt som dog .....

          VÅGEN!!!!!!
          inte Kåren, VÅGEN!
          Ett anrikt ställe i Folkets Hus i Göteborg! Där hängde man i klasar i ungdomsåren.....

          Vågen är numer dansskola...... sweatingbullets.gif
          ack ja.....
          Tia går!

          Men finns det någon insnöad östergötalandsbo här nu???
          -fear-.gif
           
          Citera
          Vippan
          Inlägg 23-11-2008, 21:16
          Länk hit: #16235


          Medlem
          Antal inlägg: 4 078
          Medlem sedan:
          14-03-2008
          Medlem nr: 14 624



          Insnöad neeej men urblåst,,blåser halv storm här



           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-11-2008, 21:18
          Länk hit: #16236


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (anne-li i olofstorp @ 23-11-2008, 21:09) *
          VÅGEN!!!!!!
          inte Kåren, VÅGEN!
          Ett anrikt ställe i Folkets Hus i Göteborg! Där hängde man i klasar i ungdomsåren.....
          Vågen är numer dansskola...... sweatingbullets.gif
          ack ja.....
          Tia går!


          Du har helt rätt, så går det när man plockar saker från nätet utan att kolla upp ordentligt... yes.gif cool.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Miamamma
          Inlägg 23-11-2008, 21:18
          Länk hit: #16237


          Medlem
          Antal inlägg: 3 722
          Medlem sedan:
          20-02-2006
          Medlem nr: 7 109



          Bifogad bild

          Jag bor i östergötland och är nog insnöad året runt. giggle.gif


          (Jag bor i den södra delen och där snöar det inte så farligt ännu)
           
          Citera
          aanderss
          Inlägg 23-11-2008, 21:19
          Länk hit: #16238


          Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem sedan:
          23-01-2007
          Medlem nr: 8 994



          yahoo.gif crazy.gif
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 23-11-2008, 21:21
          Länk hit: #16239


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Vi skåningar blir sällan insnöade. Men när vi blir det, så blir vi det med besked... cool.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          anne-li i olofst...
          Inlägg 23-11-2008, 21:24
          Länk hit: #16240


          Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem sedan:
          09-07-2003
          Medlem nr: 1 876



          Hoppas det inte blir för hemskt med snö och vind.
          Här vet vi hur det känns, och det är inte kul! Jag har inte vallat skidorna inför jobbresan imorgon så ni får gärna
          behålla eländet på er sida (eller skicka tillbaka det till Finland)
          ----ursäkta------- crazy.gif
           
          Citera

          1005 sidor V  « < 810 811 812 813 814 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 05-07-2026, 01:35
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon