CITAT (Vippan @ 24-11-2008, 21:36)

Den bilden tänkte jag lägga in,,,hmmm
Det påminner mig om en granne för länge sen som motiverade varför han parkerade på vår mark: "JAG HADE TÄNKT KÖPA DEN BITEN AV DEN FÖRRE ÄGAREN"....
MYSKO och MENINGSLÖST i KUBIK!
Redigerat av Aqvakul: 24-11-2008, 21:48