Ja tack, men jag har inte gått ut ännu, hostar rätt mycket. Men jag har ju min lilla laptop bl.a. det finns mycket roligt att göra. Tv finns några program som var kul att se, men för det mesta avstår jag. Idag har jag gjort den godaste äppelkakan och vi åt upp allt!