Detta är vad jag har över och i stället för att slänga det så tänkte jag höra om det finns någon som är intresserad. I så fall får du fröna mot frankerat svarskuvert... skulle du ha något som du vill bli av med så är det ju kul men absolut inget måste. Är ni flera som vill ha samma frön och det finns många frön så försöker jag dela.
Maila om du vill ha något så kan jag rensa i listan efterhand.
Cactus mixed. Suttons. Öppnad ca 150 frön kvar. "sow by 6/2007" Callistemon - Fiery bottlebrush. Import Australien -06. 25+++ frön. -2 port Citronmeliss. Från firma, men glömt vilken. Ca 20 frön Coreopsis maritima - Chilterns -06. Öppnad, ca 10 frön - 11port Dill "Como". Lord Nelson. Sista försäljninsdag Sept -07. Ej öppnad, ca 11 meter. - 2 port Galtonia regalis. Chiltern -06. Ej orginalförpackning 5st frön -1portioner Gourd - Chinese bottle. Import från USA -05.ca 14 frön Gourd - Kettle. Import från USA -05.14 frön Gourd - Martin. Import från USA -05. ca 15 frön Gourd - Penguin. Import från USA -05. 7 frön Gourd - Swan. Import från USA -05.11 frön Gräslök "Common". Lord Nelson. Sista försäljningsdag Sept -07. ca 13 tuvor Kohleria spicata - Chilterns - inköpt 06 Lachenalia viridiflora. Chiltern -06. Ej org förpackning. Ca 10 frön - 2 port Lobelia - Blue Cascade (Trailing) ToM -06. Öppnad men ca 1000 frön kvar Lobelia - blå. ToM, ej i orginalpåsen. 100-tals frön Londas Indora. Chiltern -06. Ej öppnad, massvis med frön Lök, gul Stuttgart jätte. Lord Nelson. Sista försäljningsdag Sep 04. Ej öppnad. 5-7 sträckmeter Malcolmia maritima. Chiltern -06. Ej org. Förpackning. 20++ frön -9port Monarda menthifolia - chilterns -06. Ej org. Förpackning. 10+ frön -6port Net bush. Import Australien -06. 25+++ frön. Bra till bonzai - 9port Ophrys apifera "Bee-orchid" - Chilterns -06. Öppnad men massvis kvar - delade upp så det blev 1 port kvar Persilja "Moss curled 2". Lord Nelson. Sista förs.dag Sept -07. Ej öppnad. 2 port Stockros. Gåva av grannen -06. Blandade färger - 1portioner Stor blå vaxblomma. Öppet polinerad från egen trädgård -06. 20 frön -5 port
// Agge, marskattan
Redigerat av marskattan: 21-03-2007, 17:30
--------------------
Agge/ Trädgårsnybörjare som odlar på i zon 1-2.
|