Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Trädgårdsblogg och utbyte av adresser, Blogadresser till trädgårdsbloggar efterlyses
          Rosengeranium
          Inlägg 08-04-2007, 16:44
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 15
          Medlem nr: 8 904

Hej!

Jag fick just en fråga på min engelskspråkiga blogg om det finns något forum där svenska trädgårdsbloggare kan byta adresser. Det närmaste jag kunde komma var tradgardsblogg.se och Odla.nu, men inget av dem verkar egentligen samla alla svenska trädgårdsbloggare. De trädgårdsbloggsurfningar jag själv har gjort har tagit mig till en rad olika blogproviders som Blogger, tradgardsblogg.se och Blogg.se.

Eftersom jag inte har kunnat hitta någon samlande lista över oss alla tänkte jag i all enkelhet starta en här.

Du som skriver en trädgårdsblogg, posta en länk till den här och berätta vad den handlar om.

Min egen trädgårdsblogg heter Parkettodlaren (speglas på engelska i Indoor Gardener) och är en dagbok över hur jag experimenterar med att odla grönsaker inomhus i lägenheten. Målet är att kunna odla allt vårt grönfoder på det viset och just nu ligger jag i startgroparna - den första omgången trädgårdsportlak ska snart skolas om.

Parkettodlaren (http://parkettodlaren.blogspot.com/)
          Indoor Gardener (http://indoorgardener.blogspot.com/)

--------------------
          Parkettodlaren - min blog om att odla grönsaker inomhus

Indoor gardener - samma blog på engelska

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 05:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon