Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vad passar norrfönster?, Jag har flyttat och mina blommor ledsnat...
          Isa2000
          Inlägg 29-04-2007, 11:05
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 30
          Medlem nr: 8 594

Jag har ganska nyligen flyttat från att ha haft väldigt mycket sol i flera söderfönster, till att ha väldigt lite sol i några norrfönster. Alla mina krukrosor övergav mig, precis som min fina fina hibiskus -cry-.gif Jag har köpt en stor och vacker fredskalla (en dryg halvmeter hög) som står en bit in i rummet och verkar trivas bra. Pelargonerna överlever och min porslinsblomma klarar sig bra, men dom växer knappt nånting. Särskilt pelargoner brukar ju komma igång bra så här på våren, men i mitt fönster blir de ingen action..

Finns det nån som har nåt tips på blommor som helst inte har "hårda" blad, typ garderobsblomma och som trivs i norrfönster? Det är ju roligast om dom blommar också, men nu kanske jag kräver för mycket.. tongue.gif

Vore mycket tacksam för hjälp, vet att det finns massor med kunskap på det här forumet! wub.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2025, 16:47

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon