Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Söker en bok, hjälp mig hitta den, min man ska få den i present på söndag
          fruberglund
          Inlägg 26-06-2007, 16:20
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

Min man fyller år och har tidigare nämnt en bok han skulle vilja ha. Nu kan jag ju inte fråga vad den heter eller författaren för då fattar han ju att han ska få den giggle.gif

Tänkte se om det är någon här som känner igen min beskrivning och vet vad den eller författaren heter.

Det är en bok med fotografier i, tagna av en fotograf jag tyvärr inte vet namnet på. Den innehåller bilder från Sverige, bland annat på en bilkyrkogård och nån sevärdhet här i närheten av oss (Gränna, möjligtvis Brahehus eller Visingsborg). Mer än så vet jag inte men det kanske är nån som har boken som vet vilken jag pratar om.

Tror den är rätt nyutgiven men är inte säker.

Hoppas nån kan hjälpa mig thanks.gif

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 15:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon