Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vi människor är bra grymma ibland!, Djurplågare finns överallt!
          dahla
          Inlägg 07-07-2007, 21:19
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 1 504
          Medlem nr: 6 154

Jag är ingen "vän av katter" i vanliga fall men jag är ändå djurvän (och jägare) och avskyr när folk som borde veta bättre gör liknande saker... då kan jag verkligen se rött... häromdagen såg jag en "nysvensk" som försökte klappa en katt... när katten istället för att vilja bli klappad valde att resa ragg valde aset att sparka katten några meter framför sig... Jag blir ursinnig och ställer mig på bromsen och han inser ju nu vad som komma skall så den lilla råttan väljer då själv att resa ragg och fly med svansen mellan benen innan jag fick fatt i honom... så här i efterhand kan jag väl konstatera att det troligtvis var väl att han inte stannade för då hade jag säkert blivit inspärrad några timmar samt stämplad som "rasist"...

Citera
          Boxer
          Inlägg 07-07-2007, 22:04
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 3 234
          Medlem nr: 4 038

CITAT (dahla @ 07-07-2007, 22:19) *
          Jag är ingen "vän av katter" i vanliga fall men jag är ändå djurvän (och jägare) och avskyr när folk som borde veta bättre gör liknande saker... då kan jag verkligen se rött... häromdagen såg jag en "nysvensk" som försökte klappa en katt... när katten istället för att vilja bli klappad valde att resa ragg valde aset att sparka katten några meter framför sig... Jag blir ursinnig och ställer mig på bromsen och han inser ju nu vad som komma skall så den lilla råttan väljer då själv att resa ragg och fly med svansen mellan benen innan jag fick fatt i honom... så här i efterhand kan jag väl konstatera att det troligtvis var väl att han inte stannade för då hade jag säkert blivit inspärrad några timmar samt stämplad som "rasist"...

tummenupp.gif Bra gjort av dig! Hoppas idioten lär sig läxan. naughty.gif

Arma katt! -cry-.gif Hoppas det gick bra.

--------------------
          Allt är relativt. För en mask är det en större avkoppling att gräva i den hårda jorden än att vara med och fiska.

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-08-2025, 01:57

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon