Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jippi...jag vann, på V-75 i helgen...
          Floppy
          Inlägg 01-08-2007, 09:28
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 730
          Medlem nr: 5 838

Jag måste bara skriva och berätta...

Min mamma är travtokig precis som hennes gubbe...båda bor i Malmö och på Jägersro... whist.gif
          Nu var mamma upp och hälsade på och hon tajmade så att vi kunde gå på V-75 (travsport med hästar för er som inte vet vad V-75 är) på Hagmyren i lördags... vi har bara V-75 en gång per år och då är det folkfest här plus att det var 50 års jubileum....

Mamma tippade och kollade i papprena på vilka hästar som skulle kunna tänkas vinna...jag tog en Harry Boy för 36 spänn (Harry Boy är då när spelmaskinen väljer hästar åt dig)...eftersom jag inte kunde ett smack om hästar...
          Jag känner tjejen som har stallcafét på Hagmyren (det är restaurang på andra sidan banan där kuskar, hästar och stallerna mm finns och inte själva besökarsidan) så vi fick inträdes biljetter dit...jätte kul tyckte vi...

Första starten gick...en av mina hästar som Harry hade tippat åt mig vann...mammas gick åt fanders...sen fortsatte mina hästar att vinna...så var det dax för sista loppet...och jag hade två hästar där och båda var i ledning...men den som vann gav mest pengar...ca 10.000Kr vann jag... yahoo.gif ... både mamma och jag skrek som tokar...

Mamma och jag spelade en varsin Harry Boy på söndagen också och då fick jag 5 rätt av 6 och för min del så vann jag 220Kr till...så snacka om tur...

Så nu kunde jag äntligen köpa en ny kamera...det blev en Nikon D40X...yehaaaa...så nu går jag på små moln...vicken lyckad semester för både mamma och mig...för jag delade självklart vinsten med mamma... wub.gif

--------------------
          Kladdar och kletar i zon 4

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 03:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon