Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > äntligen blommar hibiskusen
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 04-08-2007, 16:24
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

hejsan hejsan

äntligen nu i värmen så öppnade sig dom första blommorna ut på mycket länge ( den vita blommade i april-maj)
          dom har inte växt så bra i sommar och inte blommat heller , hoppas värmen håller i sig så dom blommar fint hela aug

Bifogad fil  sommar_168.jpg ( 115.71k ) Antal nedladdningar: 23

den vita
          och så den orange färgade
          Bifogad fil  sommar_169.jpg ( 205.07k ) Antal nedladdningar: 20

Bifogad fil  sommar_170.jpg ( 289.92k ) Antal nedladdningar: 26

och här är alla hibiskusarna i just denna kruka ( dom är lite ner stubbade har get bort mycket av dom) hoppas dom växer till sig mer nästa år . mina andra har inte heller velat blomma än men knoppar är där .nu väntar bara mina hibiskusar på lite medelhavs hetta ,kanske åter kommer med bilder när resten vill blomma .

Citera
          lissa
          Inlägg 05-08-2007, 01:22
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 680
          Medlem nr: 6 830

Grattis Flaxss, dom är jättefina och har härliga färger..Jag vet själv hur glad man blir när dom äntligen sätter igång...
          Men önska dig inte alltför mycket medelhavshetta, här har många län haft närmare 40 grader ( i skuggan så klart) och andra delen av medelhavet, typ Grekland har också temperaturer som gör att man är virrig i huvudet...och nätterna är inte sååå mycket bättre tongue.gif
          Men jag skojade bara lite, för jag vet vad du menar med medelhavshetta smile.gif

--------------------

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 05-08-2007, 10:33
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

CITAT (lissa @ 05-08-2007, 02:22) *
          Grattis Flaxss, dom är jättefina och har härliga färger..Jag vet själv hur glad man blir när dom äntligen sätter igång...
          Men önska dig inte alltför mycket medelhavshetta, här har många län haft närmare 40 grader ( i skuggan så klart) och andra delen av medelhavet, typ Grekland har också temperaturer som gör att man är virrig i huvudet...och nätterna är inte sååå mycket bättre tongue.gif
          Men jag skojade bara lite, för jag vet vad du menar med medelhavshetta smile.gif

haha jag som är i Sverige har inte koll på när det blir medelhavs hetta ju . men runt 35c skulle jag vilja ha i skuggan .

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 18-06-2025, 20:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon