Medlem
Antal inlägg: 4 111
Medlem nr: 5 006
Irene....det är bara jag
Och jag kan inte göra såna där tecken......för jag har en bärbar dator mig snälla...hur gör jag för att få tecken, grader och sånt som just nu skulle vara jättebra att kunna göra. Dom "mobbar" mig på chatten
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Det enklaste är nog att byta chatt. Att byta kompisar helt enkelt. Finns så många där ute som också lider av bärbardator-syndromet som jag är säker på skulle uppskatta dej!
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
CITAT (Irene_L @ 07-08-2007, 15:11)
Irene....det är bara jag
Och jag kan inte göra såna där tecken......för jag har en bärbar dator mig snälla...hur gör jag för att få tecken, grader och sånt som just nu skulle vara jättebra att kunna göra. Dom "mobbar" mig på chatten
Kan nån hjälpa mig...så jag slipper se ut så här
En till den som hjälper mig
Nähäääää vi mobbar inte alls dig! Du är ju precis lika invigd som oss trots att du inte kan göra tecken med ditt tangentbord!!
Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
CITAT (Berith @ 07-08-2007, 15:15)
Det enklaste är nog att byta chatt. Att byta kompisar helt enkelt. Finns så många där ute som också lider av bärbardator-syndromet som jag är säker på skulle uppskatta dej!
Å du kan aldrig ana vad vi uppskattar Irene. Inte ska hon byta chatt inte. Vi ska nog tillsammans lösa hennes problem.