hejsan
skänker bort mina 4rått honor , och för att jag gör detta är heltenkelt att jag inte har tid för dom längre och fast jag gillar dom så vill jag ändå att nån annan tar hand om dom . en som har tiden och som är rått van och som vill kela leka med dom . och då ta hand om dom .
djur_018.jpg ( 271.6k )
Antal nedladdningar: 36första, vit mage och fin brun päls en vacker råtta , glad och sprallig och busig råtta .
djur_021.jpg ( 322.22k )
Antal nedladdningar: 32svart/vit päls med lite silver i , slank kropp och gillar att springa och skulle säkert passar för agility är aktiv.
djur_023.jpg ( 166.82k )
Antal nedladdningar: 29bilder på mina två yngsta råttor , dock är den beige inte så tam . vill inte bli fångad och är svår att få tillbaka i buren dock kan man ta in den och ha den i famnen men den vill hellre ifrån och springa lös och utforska området på egen hand . krävs lite arbete och utveckling med denna råtta därför behövs en rått van person, när jag köpte dom va dom inte speciellt tama heller men jag trodde dom skulle bli men det har dom inte . sen den mörkbruna lite tam och går ta ut och in utan att trilskas för mycket även denna vill hellre va för sig själv och utforska på egen hand . två jätte vackra råttor som är speciella och behöver nån som kan arbeta med dom , glada och mycket energi som är sociala mot andra råttor men vill hellre va med andra råttor än människor dock är dom inte vilda så , dom är tama men inte van vid människor och vill hellre va med råttor eller vad man ska säga .
såhär kan ni få 4underbara råttor som är smarta,vackra,roliga m.m gillar att vara ute både löst inne eller ute under varma sommardagar (obs kan öppna burens luckor och då komma ut,men det går fixa det med hänglås,dock mår råttorna bra av att vara ute mycket ) . ålder runt 1år ni hämtar dom själva och buren ingår en två vånings bur . dom hämtas alla fyra eller i par dvs dom två första eller dom två sista i par eller alla fyra ( helst skulle jag att samma person tog hand om alla fyra då jag inte vill skilja dom åt) .
djur_024.jpg ( 142.58k )
Antal nedladdningar: 39en bild på alla fyra plus lite av buren .
hämtas så fort som möjligt , och ni får själva hämta buren,råttorna,tillbehören ni får bland annat sågspån,vattenflaska,mat m.m. .
hoppas det är någon som vill ta hand om dom . först till kvarn .
Redigerat av flaxss: 26-09-2007, 12:09