Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

867 sidor V  « < 4 5 6 7 8 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Lemonne
          Inlägg 20-09-2007, 00:06
          Länk hit: #101

Medlem
          Antal inlägg: 743
          Medlem nr: 7 888

Har läst Voltaire's Candide - hela och har lite ur Tanns "Psykologins teorier kring hälsa och ohälsa" att läsa som kvällslektyr innan jag släcker lampan. Jag läser 150% - så det blir inte mycket tid över till annat... Hann med en snabb fika med pojkvännen och handlade lite på hemvägen dock.

Citera
          vindspel
          Inlägg 20-09-2007, 08:10
          Länk hit: #102

Medlem
          Antal inlägg: 2 404
          Medlem nr: 11 016

Idag ska jag surfa lite på morgonen. Sen ska jag vara social. Träffa min kära innan han börjar jobba och sedan tillbringa dagen med min mor. Får se vad vi gör.
          Har dåligt samvete, måste hälsa på pappa också. Man får inte glömma sina föräldrar smile.gif

--------------------
          "Förolämpningar är argument som används av folk som har fel." Rousseau

Citera
          aanderss
          Inlägg 20-09-2007, 08:50
          Länk hit: #103

Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem nr: 8 994

skall snart ut en runda i regnet

Citera
          Castea
          Inlägg 20-09-2007, 16:51
          Länk hit: #104

Medlem
          Antal inlägg: 2 458
          Medlem nr: 5 087

Har städat och röjt efter målarn hela dagen. Nu ska jag åka på kurs några timmar.

Citera
          aanderss
          Inlägg 20-09-2007, 16:52
          Länk hit: #105

Medlem

vad för kurs?
          jag haar bokat tid hos frisören till tisdag

Citera
          Tosan
          Inlägg 20-09-2007, 17:12
          Länk hit: #106

Medlem
          Antal inlägg: 4 016
          Medlem nr: 10 798

Jag har målat pallkragar, varit å köpt 10 st till, hämtat sonen på dagis lagat middag och ätit. Nu ska jag snart byta om och dra iväg på stallet.

--------------------
          Stolt HBT-kompis

Citera
          mamamaggan
          Inlägg 20-09-2007, 17:50
          Länk hit: #107

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

Har varit på läkarbesök och provtagning. Ser ut som en mumie nästan. Är svårstucken och extremt snål av mig när det gäller att lämna ifrån mig blod. crying.gif Efter att ha stuckit på fler ställen så fick sköterskan ett helt provrör!!!!!!!! Sensation!!

Hon var mycket sympatisk och det kändes i stort sett ingenting när hon stack . Eftersom jag har väldigt lätt för att blöda EFTER sticken så fick hon sätta bandage där hon stuckit , därav mumie-looken. laugh.gif

På em så har jag hållit på med mitt "pappersarbete " så mycket jag orkar.

Fick ett telefonsamtal också . Ska i morgon em träffa en polis angående det hot jag och min familj lever under.Känns både jobbigt och bra på samma gång.

Vet inte vad det blir i kväll men antingen TV eller ljudbok.

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera
          aanderss
          Inlägg 20-09-2007, 18:06
          Länk hit: #108

Medlem

CITAT (mamamaggan @ 20-09-2007, 18:50) *
          Har varit på läkarbesök och provtagning. Ser ut som en mumie nästan. Är svårstucken och extremt snål av mig när det gäller att lämna ifrån mig blod. crying.gif Efter att ha stuckit på fler ställen så fick sköterskan ett helt provrör!!!!!!!! Sensation!!

Hon var mycket sympatisk och det kändes i stort sett ingenting när hon stack . Eftersom jag har väldigt lätt för att blöda EFTER sticken så fick hon sätta bandage där hon stuckit , därav mumie-looken. laugh.gif

På em så har jag hållit på med mitt "pappersarbete " så mycket jag orkar.

Fick ett telefonsamtal också . Ska i morgon em träffa en polis angående det hot jag och min familj lever under.Känns både jobbigt och bra på samma gång.

Vet inte vad det blir i kväll men antingen TV eller ljudbok.

vad fär ljudbok lysnar du på

Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 20-09-2007, 18:09
          Länk hit: #109

Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem nr: 8 660

Tja.. lugna gatan här i dag med... fikat på stan, varit och bytt lite kläder på kappahl... hittade en urläcker kjol istället!!! wub.gif
          Blev en sväng in på bolaget med, tänkte testa nåt nytt vitt vin.. e så dålig på att prova nya.. blir för det mesta samma gamla vanliga som man vet e gott sen tidigare.. giggle.gif

E trött idag... håller på att trappa ner "lyckopillren" som jag käkat sedan förra sommaren.. det ger en obehaglig "plottrande" känsla i huvudet och det närmasta jag kan beskriva det som e att jag har "luftgropar" i hjärnan.. Vinglig blir jag också.. jaja.. det ger väl med sej till slut.. wacko.gif
          Min husläkare hörde ju aldrig av sej som han lovade så nu tog jag saken i egna händer.. man kan ju inte gå genom hela livet och käka piller och nu känns det att jag e så stark att jag klarar mej utan.. Ångstkänslor dyker fortfarande upp ibland men jag kan med lätthet härleda dem nu och därmed också handskas med dem..

Ska gå ner och kolla om det finns en tvättid imorron bitti och sen fundera lite över packning.. ska på en "romantisk weekend" till helgen nämligen... naughty.gif

--------------------
          Före detta Morinablomman..

Citera
          aanderss
          Inlägg 20-09-2007, 18:11
          Länk hit: #110

Medlem

vad för kjol då en kort kort tongue.gif

Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 20-09-2007, 18:17
          Länk hit: #111

Medlem

Näääääeeee nyttjar inte sånt coolgleam.gif fast den e ju inte lång-lång heller!!! angel_not.gif

--------------------

Citera
          aanderss
          Inlägg 20-09-2007, 18:18
          Länk hit: #112

Medlem

CITAT (Kajsa i Arvika @ 20-09-2007, 19:17) *
          Näääääeeee nyttjar inte sånt coolgleam.gif fast den e ju inte lång-lång heller!!! angel_not.gif

jaha rotfl.gif nä jag kunde nästan gissa de

Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 20-09-2007, 18:20
          Länk hit: #113

Medlem

whist.gif ninja.gif

--------------------

Citera
          aanderss
          Inlägg 20-09-2007, 18:22
          Länk hit: #114

Medlem

CITAT (Kajsa i Arvika @ 20-09-2007, 19:20) *
          whist.gif ninja.gif

smiley_small_hug.gif coolgleam.gif

Citera
          mamamaggan
          Inlägg 20-09-2007, 18:48
          Länk hit: #115

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

CITAT (aanderss @ 20-09-2007, 19:06) *
          vad fär ljudbok lysnar du på

Har ingen på G just nu men har flera ligger för lyssning. Kanske blir det Levande Bgeravd av Peter James eller Djävulsk risk av Scott Frost .

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera
          aanderss
          Inlägg 20-09-2007, 18:49
          Länk hit: #116

Medlem

CITAT (mamamaggan @ 20-09-2007, 19:48) *
          Har ingen på G just nu men har flera ligger för lyssning. Kanske blir det Levande Bgeravd av Peter James eller Djävulsk risk av Scott Frost .

jaha

Citera
          vindspel
          Inlägg 20-09-2007, 18:52
          Länk hit: #117

Medlem
          Antal inlägg: 2 404
          Medlem nr: 11 016

CITAT (Kajsa i Arvika @ 20-09-2007, 19:09) *
          Tja.. lugna gatan här i dag med... fikat på stan, varit och bytt lite kläder på kappahl... hittade en urläcker kjol istället!!! wub.gif
          Blev en sväng in på bolaget med, tänkte testa nåt nytt vitt vin.. e så dålig på att prova nya.. blir för det mesta samma gamla vanliga som man vet e gott sen tidigare.. giggle.gif

E trött idag... håller på att trappa ner "lyckopillren" som jag käkat sedan förra sommaren.. det ger en obehaglig "plottrande" känsla i huvudet och det närmasta jag kan beskriva det som e att jag har "luftgropar" i hjärnan.. Vinglig blir jag också.. jaja.. det ger väl med sej till slut.. wacko.gif
          Min husläkare hörde ju aldrig av sej som han lovade så nu tog jag saken i egna händer.. man kan ju inte gå genom hela livet och käka piller och nu känns det att jag e så stark att jag klarar mej utan.. Ångstkänslor dyker fortfarande upp ibland men jag kan med lätthet härleda dem nu och därmed också handskas med dem..

Ska gå ner och kolla om det finns en tvättid imorron bitti och sen fundera lite över packning.. ska på en "romantisk weekend" till helgen nämligen... naughty.gif

Må så väl du kan under nedtrappningen trostar.gif

Jo, jag hann med att hälsa på pappa också smile.gif Fy gjort av med pengar igen. Tyckte det var ett säkert kort at åka till myrorna och kanske handla. KANSKE, hu, en jeansjacka levis, ett par jeans LEE och en kavaj. Men allt för 395 kr ohmy.gif biggrin.gif

Redigerat av vindspel: 20-09-2007, 18:54

--------------------
          "Förolämpningar är argument som används av folk som har fel." Rousseau

Citera
          Tosan
          Inlägg 20-09-2007, 20:20
          Länk hit: #118

Medlem
          Antal inlägg: 4 016
          Medlem nr: 10 798

CITAT (Kajsa i Arvika @ 20-09-2007, 19:09) *

Låter härligt! smile.gif

--------------------
          Stolt HBT-kompis

Citera
          Betty
          Inlägg 20-09-2007, 20:31
          Länk hit: #119

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Idag har jag hostat och nysit, snorat och snytit... Läst en bok och tittat på TV. Och nu har jag burit in alla pelargonerna, vågar inte ha dem ute en natt till...

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          aanderss
          Inlägg 20-09-2007, 20:32
          Länk hit: #120

Medlem

CITAT (Betty @ 20-09-2007, 21:31) *
          Idag har jag hostat och nysit, snorat och snytit... Läst en bok och tittat på TV. Och nu har jag burit in alla pelargonerna, vågar inte ha dem ute en natt till...

krya på dig

Citera

867 sidor V  « < 4 5 6 7 8 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 19-06-2026, 02:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon