CITAT (Kajsa i Arvika @ 20-09-2007, 19:09)

Tja.. lugna gatan här i dag med... fikat på stan, varit och bytt lite kläder på kappahl... hittade en urläcker kjol istället!!!
Blev en sväng in på bolaget med, tänkte testa nåt nytt vitt vin.. e så dålig på att prova nya.. blir för det mesta samma gamla vanliga som man vet e gott sen tidigare..
E trött idag... håller på att trappa ner "lyckopillren" som jag käkat sedan förra sommaren.. det ger en obehaglig "plottrande" känsla i huvudet och det närmasta jag kan beskriva det som e att jag har "luftgropar" i hjärnan.. Vinglig blir jag också.. jaja.. det ger väl med sej till slut..
Min husläkare hörde ju aldrig av sej som han lovade så nu tog jag saken i egna händer.. man kan ju inte gå genom hela livet och käka piller och nu känns det att jag e så stark att jag klarar mej utan.. Ångstkänslor dyker fortfarande upp ibland men jag kan med lätthet härleda dem nu och därmed också handskas med dem..
Ska gå ner och kolla om det finns en tvättid imorron bitti och sen fundera lite över packning.. ska på en "romantisk weekend" till helgen nämligen...

Må så väl du kan under nedtrappningen

Jo, jag hann med att hälsa på pappa också

Fy gjort av med pengar igen. Tyckte det var ett säkert kort at åka till myrorna och kanske handla. KANSKE, hu, en jeansjacka levis, ett par jeans LEE och en kavaj. Men allt för 395 kr
Redigerat av vindspel: 20-09-2007, 18:54