Medlem
Antal inlägg: 3 077
Medlem nr: 5 640
Det är inte klokt........förr kunde jag äta massor av lösgodis o mådde hur bra som helst, men nu får jag ont i magen av bara ca 10 st . Måste försöka lära mig att inte köpa lösgodis mer . Det är ju bara såååå gott
Odlaiter är väl inte godisgrisar........ finns bara hälsofreak här vad jag förstår eller????
Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751
CITAT (zissi @ 14-03-2008, 23:44)
Det är inte klokt........förr kunde jag äta massor av lösgodis o mådde hur bra som helst, men nu får jag ont i magen av bara ca 10 st . Måste försöka lära mig att inte köpa lösgodis mer . Det är ju bara såååå gott
Odlaiter är väl inte godisgrisar........ ..............bara hälsofreak här vad jag förstår
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
älskar lösgodis, men har på senare år blivit rejält illamående av det, så jag avstår, med svår ångerst från lösgodis.... choklad däremot går bra och det äter jag.... fuskar ibland med lösgodis, men straffet kommer snabbt numera
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Jag har inte lagt mig, inte i sängen iallafall. Däremot har jag legat på soffan och solat nyllet i mitt lilla ansiktssolarium en liten stund. Nu blev jag godissugen när jag började läsa här. Avloppsklägget är ett minne blott.
Medlem
Antal inlägg: 15 810
Medlem nr: 2 558
Baka , baka , baka............................ Det har jag ( läs mest min man ) gjort och i dag ska det bakas mer. I går bakade vi en radiokaka och en herrgårdskaka , idag blir det tårtbottnar. Sedan ska förätten , champinjonsoppa , göras så att den bara är att värma i morgon. Ska ha folk här i morgon för att fira tre födelsedagar på en gång.
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Nu har vi varit en sväng på stan med hela familjen i det soliga vårvädret. Handlade lite och hämtade ut ett postorderpaket som jag beställt. Nu går jag omkring och är tjusig här hemma i kortkjol och cowboyboots + odlaT-shirten
Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409
CITAT (Magdis @ 15-03-2008, 13:41)
Nu har vi varit en sväng på stan med hela familjen i det soliga vårvädret. Handlade lite och hämtade ut ett postorderpaket som jag beställt. Nu går jag omkring och är tjusig här hemma i kortkjol och cowboyboots + odlaT-shirten
Wow coolt själv sitter jag här vid datorn i rutig skogshuggarskjorta i allsköns glans. Ska ut sen till växthuset och ställa in lärkträdsfrön och vide, sen blir det städa... blä