Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 640 641 642 643 644 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          merlin68
          Inlägg 09-02-2012, 19:09
          Länk hit: #12821


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (Meriona @ 09-02-2012, 18:54) *
          Idag har jag skällt ut en ungj-l som hade noll trafikvett. Hur han överlevt till 11-åldern begriper jag inte. wacko.gif


          Usch sånt där är så hemskt, bra att du sade till , förhoppningsvis lärde sig barnet något tummenupp.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 09-02-2012, 19:10
          Länk hit: #12822


          Gäster






          Jag tror att han nästan sket ner sig. Om man får uttrycka sig så vulgärt om ett litet barn. ohmy.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 09-02-2012, 20:00
          Länk hit: #12823


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Var med äldste sonen så han kunde storhandla. Det finns ingen som tar så lång tid på sig att handla. Han tycker det är roligt att gå och kolla på olika varor på hyllorna, läsa innehållsdeklarationerna (han är vegetarian) och testa nya saker.
          En timme i en större livsmedelsbutik är inget ovanligt. Tror han är en ovanlig kille i det avseendet. giggle.gif
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 09-02-2012, 20:18
          Länk hit: #12824


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          CITAT (Eva i Skåne @ 09-02-2012, 20:00) *
          Var med äldste sonen så han kunde storhandla. Det finns ingen som tar så lång tid på sig att handla. Han tycker det är roligt att gå och kolla på olika varor på hyllorna, läsa innehållsdeklarationerna (han är vegetarian) och testa nya saker.
          En timme i en större livsmedelsbutik är inget ovanligt. Tror han är en ovanlig kille i det avseendet. giggle.gif



          En kopia av vår yngste son verkar det som. Han är med när vi veckohandlar , är vegetarian coh kollar noga på allt. Noga med priserna också , räknar alltid ut jämförpriser eftersom det som står på hyllkanten inte alltid stämmer.


          Ska titta på antikrundan och så ringa vår äldste son. Det rasar in gamla mail hos mig , har kommit in drygt 3 500 under dagen . De har varit lagrade någonstans och nu ska han få kolla mailservern så får vi se vad han säger.


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 10-02-2012, 13:03
          Länk hit: #12825


          Gäster






          Jupp jupp vad ska man göra idag tro? Baka nåt kanske? Hmmmmmm - är jag sjuk? Borde nog tempa...
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 10-02-2012, 13:08
          Länk hit: #12826


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Kollar skidskytte medan en deg står på jäsning.


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 10-02-2012, 13:12
          Länk hit: #12827


          Gäster






          Vad ska du baka Stintan? Matbröd eller bullar?
          Jag ska nog göra nåt så avancerat som cocostoppar a la LCHF. biggrin.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 10-02-2012, 13:48
          Länk hit: #12828


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Kom lagom hem från jobb för att kika på skidskyttet, men det blir man inte glad av, eller hur Stintan?

          Hembakat bröd, mmmm så sugen jag blir. Visserligen är jag mätt just nu, men bara doften av nybakat ger ju aptit rolleyes.gif
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 10-02-2012, 19:41
          Länk hit: #12829


          Gäster






          Har inte gjort något och nu är det för sent ..... men ska packa en väska tills i morgondagens resa ..... tummenupp.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 10-02-2012, 21:41
          Länk hit: #12830


          Gäster






          Vatt och bunkrat upp på ÖB och Favvo-Ica. Levererat mat och semlor till fastern. Bakat kokostoppar. Gjort min chef så glad att att han gladeligen gav mig ledigt sista timmen. Hihi. KOm inte och säg att jag inte vet hur en slipsten ska dras. biggrin.gif
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 10-02-2012, 21:57
          Länk hit: #12831


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Det viktigaste idag biggrin.gif packat gnag i en stor IKEA-kasse och klippt några sticklingar....


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 10-02-2012, 22:19
          Länk hit: #12832


          Gäster






          .... Var i fel tråd och skrev...

          Redigerat av Meriona: 10-02-2012, 22:20
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 10-02-2012, 22:27
          Länk hit: #12833


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Meriona jag bakade lite matbröd. smile.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 11-02-2012, 10:05
          Länk hit: #12834


          Gäster






          Maken åkte med sina polare till båtmässan, jag beslöt mig att stanna hemma ........ angel_not.gif
           
          Citera
          Monarda
          Inlägg 11-02-2012, 18:54
          Länk hit: #12835


          Medlem
          Antal inlägg: 4 644
          Medlem sedan:
          06-03-2005
          Medlem nr: 5 125



          Promenerat två timmar idag och nu ska jag plåstra om mitt skavsår sad.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 11-02-2012, 19:53
          Länk hit: #12836


          Gäster






          Varit på Odla Väst - träff. smile.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 11-02-2012, 19:56
          Länk hit: #12837


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Åh, vad jag blir avundsjuk Meriona. Hoppas ni hade lika trevligt som det låter. smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 11-02-2012, 19:59
          Länk hit: #12838


          Gäster






          Det var tok-skoj! biggrin.gif
          Nästa gång får vi spela in en DVD och sälja till övriga Odla-Sverige. giggle.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 11-02-2012, 20:07
          Länk hit: #12839


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Har du alla gnaglager fyllda nu då? biggrin.gif
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 11-02-2012, 20:09
          Länk hit: #12840


          Gäster






          Inte ALLA. biggrin.gif Men det finns alldeles osedvanligt mycket att välja bland. yahoo.gif
           
          Citera

          867 sidor V  « < 640 641 642 643 644 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 09-07-2026, 13:24
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon