Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 641 642 643 644 645 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Ugglemormor
          Inlägg 12-02-2012, 12:36
          Länk hit: #12841


          Gäster






          Kul att höra att ni hade det trevligt på träffen.
          Har sett över växterna som är i vintervila ....... har beställd en del "knölar" av allt det vackra som fanns i Odlas nyhetsbrev ...... va svårt det var att avstå från en del "måsten"....hih .... giggle.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 12-02-2012, 13:12
          Länk hit: #12842


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har haft dotterns hund här över natten och nu har hon hämtats så lugnet har lägrat sig igen!

          Ska fixa en Älglägg till middagen om en stund när kaffet är urdrucket! Ska nog gå ut i solen en sväng till först!
           
          Citera
          Tikka
          Inlägg 12-02-2012, 17:53
          Länk hit: #12843


          Medlem
          Antal inlägg: 1 988
          Medlem sedan:
          17-12-2002
          Medlem nr: 497



          Vi tog oss en härlig promenad på Surtesjön idag, härligt väder smile.gif
          Satte oss o grillade lite korv o bara njööt, en sån dag!


          --------------------
          ************************************************************
          Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 12-02-2012, 18:08
          Länk hit: #12844


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Jag har inte varit ute om dörren idag. Snön lockar inte mig, men jag har sett flera barn ute i slänten med sina pulkor
          Jag har sett en massa skidor på tv, tvättat, renbäddat sängarna och mest tagit det stillsamt. Ganska skönt rolleyes.gif
           
          Citera
          Bee
          Inlägg 12-02-2012, 18:42
          Länk hit: #12845


          Medlem
          Antal inlägg: 2 496
          Medlem sedan:
          27-01-2006
          Medlem nr: 7 002



          En sån skön dag det varit! Vi var ute ett par timmar med hunden, både bland hus och i skogen, för att halvvägs landa på hundskolans hundplan där det var Öppet Hus vilket vi inte hade koll på. Så roligt lilla vovven hade! Alla hundar var kopplade dock men vi övade lite på inkallning (behövs alltid mer övning på det!)
          Väl hemma satt vi bara och slöade och trodde vovven skulle göra samma. Så icke. Har man en pigg junior (9,5 mån) så har man smile.gif
          Nu efter maten sover hon dock.


          --------------------
          Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 12-02-2012, 18:46
          Länk hit: #12846


          Gäster






          Tvättstugan dominerade min dag. smile.gif Och lite snabbstäd, burfix, byte av sängkläder osv. Lite omplantering av växter (väldigt lite). smile.gif
           
          Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 13-02-2012, 16:14
          Länk hit: #12847


          Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem sedan:
          03-08-2003
          Medlem nr: 2 004



          Nu ska jag i väg och vara mötesordförande på årsmöte hos en lokal Hyresgästförening.
          Premiär, så håll tummarna för att ordförandet går bra thanks.gif


          --------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

          Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

          Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.


           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 13-02-2012, 16:17
          Länk hit: #12848


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Blomstertanten @ 13-02-2012, 16:14) *
          Nu ska jag i väg och vara mötesordförande på årsmöte hos en lokal Hyresgästförening.
          Premiär, så håll tummarna för att ordförandet går bra thanks.gif


          Håller alla tummarna tummenupp.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 13-02-2012, 16:18
          Länk hit: #12849


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Blomstertanten @ 13-02-2012, 16:14) *
          Nu ska jag i väg och vara mötesordförande på årsmöte hos en lokal Hyresgästförening.
          Premiär, så håll tummarna för att ordförandet går bra thanks.gif

          Jag håller tummarna. Är övertygad att det kommer gå bra yes.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 13-02-2012, 16:31
          Länk hit: #12850


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Även jag håller tummarna Blomstertanten!

          Har idag tagit skott av en Pelargon och planterat om 2 andra Pelargoner och ngr Palettblad! Sått en del fröer också!

          Ska fixa lite mat om ett tag sen kommer dottern med minsta barnet på besök! Ev får jag ge mig iväg till Motala i natt för att vara barnvakt där! Puh känns lite knepigt!
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 13-02-2012, 18:51
          Länk hit: #12851


          Gäster






          Somnade gott efter lunchen och har sovit bort flera timmar ..... ändå lite trött men det får bli TV-kväll... giggle.gif (för tuff träning?)
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 13-02-2012, 21:00
          Länk hit: #12852


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Kolla svt1 nu. 30 grader i februari. Svensk serie del 2.
          Jag tyckte det var mycket roligt i första avsnittet-
           
          Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 13-02-2012, 21:33
          Länk hit: #12853


          Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem sedan:
          03-08-2003
          Medlem nr: 2 004



          Tack för alla hållna tummar! Det var nog dom som gjorde att det gick så bra biggrin.gif


          --------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

          Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

          Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.


           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 13-02-2012, 21:35
          Länk hit: #12854


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Blomstertanten @ 13-02-2012, 21:33) *
          Tack för alla hållna tummar! Det var nog dom som gjorde att det gick så bra biggrin.gif

          blomma.gif


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 13-02-2012, 21:57
          Länk hit: #12855


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          Har precis planterat om små tobaksplantor och några dahlieplantor som kikat upp. Ett pilljobb och ganska tråkigt sådant dessutom. Nu är det bara att vänta o se hur många som klarar sig och blir till resliga plantor. Vårarbetet har i alla fall startat.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 13-02-2012, 22:09
          Länk hit: #12856


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har fått samtal från Motala och jag kan sova lugnt inatt! Behöver inte åka iväg!

          Ska ta en kopp te sen blir det nog sova!
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 14-02-2012, 09:17
          Länk hit: #12857


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Sitter här vid datorn och skriver, samtidigt ser jag mitt barnbarn åka längdskidor utanför fönstret, m.a.o. lite okoncentrerad.


          --------------------



           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 14-02-2012, 12:59
          Länk hit: #12858


          Gäster






          .. och jag borde hoppa på mitt gåband, men det känns lite segt idag ....... whist.gif har avstått fr. den 3:e dagen i veckan fr. sjukgym. pga att köerna är långa och nu har jag ju möjlighet att träna hemma, så då får någon annan ta den tiden som behöver den bättre ....... kompiskram.gif

          Ska plocka fram en del sommarkläder till resan, samt gå på mina pass även idag här hemma ....... sick.gif
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 14-02-2012, 17:28
          Länk hit: #12859


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit och gosat med barnbarnen! Efter det till grannen för att klippa "tasshår" på hennes hund + kloklipp! Sen blen vovven borstad också då han tappar päls just nu! Han fick en annan färg! Har också varit på en Second HAnd och inhandlat en Vattenkokare för 10 kr! En BOSCH!!!!!

          Ska välan fixa nåt att äta ev, kanske
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 14-02-2012, 22:01
          Länk hit: #12860


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          som det ser ut ute nu så blir det snöskottning imorgon bitti.


          --------------------



           
          Citera

          867 sidor V  « < 641 642 643 644 645 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 09-07-2026, 13:24
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon