En sån skön dag det varit! Vi var ute ett par timmar med hunden, både bland hus och i skogen, för att halvvägs landa på hundskolans hundplan där det var Öppet Hus vilket vi inte hade koll på. Så roligt lilla vovven hade! Alla hundar var kopplade dock men vi övade lite på inkallning (behövs alltid mer övning på det!)
Väl hemma satt vi bara och slöade och trodde vovven skulle göra samma. Så icke. Har man en pigg junior (9,5 mån) så har man

Nu efter maten sover hon dock.