Kom till jobb halv sju för att bättre på mitt flexsaldo lite (7-12 är normtid), trött trött, men ändå.
Tittar på mitt dagsschema och ser att jag ska gå en utbildning som varar till kl 14.
Visserligen kommer det då att bättra på mitt flex betydligt mer än jag räknat med, men orkar jag så många timmar? Jag borde inte kommit hit förrän tidigast vid åtta
Så är det med dåligt minne, minns inte från ena dagen till den andra