Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 642 643 644 645 646 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          mamamaggan
          Inlägg 14-02-2012, 23:29
          Länk hit: #12861


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Har lyssnat , lyssnar på och ska lyssna mer på Thåström på YouTube .


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 14-02-2012, 23:37
          Länk hit: #12862


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Har lyssnat , lyssnar på och ska lyssna mer på Thåström på YouTube .


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Motti
          Inlägg 14-02-2012, 23:54
          Länk hit: #12863


          Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem sedan:
          03-06-2008
          Medlem nr: 16 563



          Ska förbereda mig på äldsta barnbarnets Sportlovs besök hos oss ! hon kommer i morgon min lilla Gosa wub.gif ska bli så mysigt att få rå om henne .Älskar mina barnbarn så mycket !alla fyra yahoo.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 15-02-2012, 14:29
          Länk hit: #12864


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Jag var och hälsade på mina föräldrar i förmiddags. Tror inte det blir så mycket annat "nyttigt" gjort idag.

          onsdag = fridag = huvudvärk - som vanligt thumbdown.gif

          Redigerat av Eva i Skåne: 15-02-2012, 14:30
           
          Citera
          malcolm
          Inlägg 15-02-2012, 15:15
          Länk hit: #12865


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Borde skotta snö..... IGEN!!! thumbdown.gif

          Redigerat av malcolm: 15-02-2012, 15:22
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 15-02-2012, 15:19
          Länk hit: #12866


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har skottat snö upp på grunden så nu börjar det vara över 10 grader på golvet i sovrummet! Hade + 3 under sängen för 2 veckor sen!!!! Har även sått Kaktusdahlia och tagit ett skott av en okänd Dahlia som börjat växa! Vattnat det som behövdes också!

          Ska dricka kaffe och slöa en stund nu! Sen blir det att fixa nåt att äta!
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 15-02-2012, 17:18
          Länk hit: #12867


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Ska fortsätta att stryka fuktskydd på köksgolvet innan vi lägger klinker/sten. Det går sakta för vi kan bara ta en bit i taget för vi använder ju köket hela tiden och måste kunna gå där.... wacko.gif
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 15-02-2012, 17:25
          Länk hit: #12868


          Medlem
          Antal inlägg: 10 192
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Har just sorterat spetsar och band som jag skickat efter på internet.


          --------------------





           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 15-02-2012, 18:01
          Länk hit: #12869


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          har gjort klart månadens räkningar. Det var ingen munter sysselsättning precis. -cry-.gif Soppa på spik, är det gott o nyttigt.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 15-02-2012, 18:12
          Länk hit: #12870


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (gnon49 @ 15-02-2012, 18:01) *
          har gjort klart månadens räkningar. Det var ingen munter sysselsättning precis. -cry-.gif Soppa på spik, är det gott o nyttigt.



          Eller så kan du koka dina gamla dojor som Charlie Chaplin tongue.gif

          http://www.youtube.com/watch?v=mtZTIwSIuGw
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 15-02-2012, 18:27
          Länk hit: #12871


          Gäster






          Vatt på info om 4G och telefoni i molnet.
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 15-02-2012, 22:09
          Länk hit: #12872


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          CITAT (merlin68 @ 15-02-2012, 18:12) *
          Eller så kan du koka dina gamla dojor som Charlie Chaplin tongue.gif

          http://www.youtube.com/watch?v=mtZTIwSIuGw

          ja dom är välkryddade efter alla år. Tänk vad gött det skall dofta. sick.gif Får göra en djupdykning i frysen och se vad som gömmer sig. Nästa månad är det högkonjunktur igen.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          Motti
          Inlägg 16-02-2012, 00:20
          Länk hit: #12873


          Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem sedan:
          03-06-2008
          Medlem nr: 16 563



          Äldsta barbarnet 9 år är här på Sportlov så vi tar dagen som den kommer och planera spontant efter tycke och smak ,hennes dagar är redan stenhårt konstruerade i skolan så när hon är här så skiter vi i regler lite naughty.gif och gör det vi tycker är kul och vad som passar oss i dagsform ,vilket innebär långa sovmorrnar som hon sällan har !frukost framför TV:n fika lunch som hon bestämer lite film.till Men meningen är när barnbarna är här att de ska slippa ifrån alla jäkla rutiner i vardagen . d010.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 16-02-2012, 07:38
          Länk hit: #12874


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Kom till jobb halv sju för att bättre på mitt flexsaldo lite (7-12 är normtid), trött trött, men ändå.
          Tittar på mitt dagsschema och ser att jag ska gå en utbildning som varar till kl 14. crying.gif
          Visserligen kommer det då att bättra på mitt flex betydligt mer än jag räknat med, men orkar jag så många timmar? Jag borde inte kommit hit förrän tidigast vid åtta
          Så är det med dåligt minne, minns inte från ena dagen till den andra sad.gif
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 16-02-2012, 09:19
          Länk hit: #12875


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Skall ta lite fakturering och sedan åka upp till slalombacken. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 16-02-2012, 11:24
          Länk hit: #12876


          Gäster






          Preparerar mig till dagens uppgifter, men sedan ska jag vila ...... förbaskade bacilusker ....... coolgleam.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 16-02-2012, 15:26
          Länk hit: #12877


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Kom hem tre istället för halv ett sad.gif
          Nu har jag huvudvärk, pallar inte för så långa arbetsdagar. Ska vila ett tag för att orka träffa mina väninnor ikväll smile.gif
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 16-02-2012, 15:32
          Länk hit: #12878


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (Eva i Skåne @ 16-02-2012, 15:26) *
          Kom hem tre istället för halv ett sad.gif
          Nu har jag huvudvärk, pallar inte för så långa arbetsdagar. Ska vila ett tag för att orka träffa mina väninnor ikväll smile.gif

          trostar.gif

          smiley_small_hug.gif Hoppas huvudvärken släpper!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 16-02-2012, 15:58
          Länk hit: #12879


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Biggan_ @ 16-02-2012, 15:32) *
          trostar.gif

          smiley_small_hug.gif Hoppas huvudvärken släpper!


          Tack Biggan. Det känns som den lättar redan
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 16-02-2012, 17:19
          Länk hit: #12880


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har varit till läkare och fått antibiotika för bihålorna! 1:a gången den här vintern! Fikat hos en kompis innan jag åkte hem!
          Dricker te nu sen blir det att bara slappa i fåtöljen! Huvudet känns flera nr för litet!
           
          Citera

          867 sidor V  « < 642 643 644 645 646 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 09-07-2026, 12:21
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon