CITAT (Aqvakul @ 17-02-2012, 07:32)

Först äta lite på malmös mest genuina italienska restaurang och sen Carmen på Malmö opera!

Tur du inte skriver vilken krog det är som är den bästa, annars hade man kunnat tro att du gjorde reklam

(för visst har vi läst det förr)
Det är en av fördelarna med att bo mitt i stan, att ha "världen" runt hörnet
I vår by har vi pizzerior, kinakrog och ett matställe till. God mat visserligen, men det är ju som att äta på en bar

. Vi tar hem mat ibland, det är trivsammare hemma. Två mil till stan är inte långt, men det är ändå ett litet företag att köra in "bara" för att äta så det blir aldrig av.