Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 643 644 645 646 647 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          merlin68
          Inlägg 16-02-2012, 18:52
          Länk hit: #12881


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          CITAT (hattstugan @ 16-02-2012, 17:19) *
          Har varit till läkare och fått antibiotika för bihålorna! 1:a gången den här vintern! Fikat hos en kompis innan jag åkte hem!
          Dricker te nu sen blir det att bara slappa i fåtöljen! Huvudet känns flera nr för litet!


          Usch hoppas du blir bättre snart trostar.gif Sonen ligger också sjuk här hemma, feber och huvudvärk och hosta, mycket skit som går nu...
          Ikväll ska jag fortsätta med delar av köksgolvet. Lade på ett tätskikt mot eventuella vattenläckor igår och idag ska jag lägga stengolvet i halva köket sweatingbullets.gif
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 16-02-2012, 19:53
          Länk hit: #12882


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Ringt ett kondoleanssamtal till en släkting som mist sin 87-åriga sjukliga mor. Alltid jobbigt när det än sker men det känns inte lika hårt när de är gamla och krassliga kom vi fram till.

          Nu ska jag snart kolla på Antikrundan och sedan får vi se om det finns något annat att glo på innan jag somnar.


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 17-02-2012, 07:32
          Länk hit: #12883


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Först äta lite på malmös mest genuina italienska restaurang och sen Carmen på Malmö opera! wub.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 17-02-2012, 09:12
          Länk hit: #12884


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Aqvakul @ 17-02-2012, 07:32) *
          Först äta lite på malmös mest genuina italienska restaurang och sen Carmen på Malmö opera! wub.gif

          Tur du inte skriver vilken krog det är som är den bästa, annars hade man kunnat tro att du gjorde reklam crazy.gif (för visst har vi läst det förr)
          Det är en av fördelarna med att bo mitt i stan, att ha "världen" runt hörnet
          I vår by har vi pizzerior, kinakrog och ett matställe till. God mat visserligen, men det är ju som att äta på en bar sad.gif. Vi tar hem mat ibland, det är trivsammare hemma. Två mil till stan är inte långt, men det är ändå ett litet företag att köra in "bara" för att äta så det blir aldrig av.
           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 17-02-2012, 09:14
          Länk hit: #12885


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Tar nog en sväng upp till slalombacken, det är så fint väder ännu, och maten den smakar så gott då jag kommer hem. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Uggi
          Inlägg 17-02-2012, 09:28
          Länk hit: #12886


          Medlem
          Antal inlägg: 10 711
          Medlem sedan:
          08-10-2008
          Medlem nr: 19 305



          Nu till backen. tummenupp.gif


          --------------------



           
          Citera
          Natur liv
          Inlägg 17-02-2012, 10:34
          Länk hit: #12887


          Medlem
          Antal inlägg: 8 739
          Medlem sedan:
          08-05-2011
          Medlem nr: 43 937



          Så har jag klippt itu två skjortor som jag ska göra om till två nya. Helknäppt, men jag förbättrar faktiskt båda två ... hoppas jag. Den som jag tycker är för kort blir längre och den jag har tröttnat på blir roligare. Bara lite nålande innan symaskinen ska göra sitt ...


          --------------------
          Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 17-02-2012, 10:51
          Länk hit: #12888


          Gäster






          Jag ska beställa liftkort på nätet till sonen. Försöka ta mig helskinnad hem (snorhalt). Annars tänkte jag inte göra många knop idag efter jobbet.
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 17-02-2012, 11:26
          Länk hit: #12889


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          Tänkte sätta mig i soffan och titta på allt dammet som finns i vardagsrummet......för idag är det en riktig trött- och ontdag. sad.gif och det blir inget gjort!


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 17-02-2012, 11:31
          Länk hit: #12890


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (Natur liv @ 17-02-2012, 10:34) *
          Så har jag klippt itu två skjortor som jag ska göra om till två nya. Helknäppt, men jag förbättrar faktiskt båda två ... hoppas jag. Den som jag tycker är för kort blir längre och den jag har tröttnat på blir roligare. Bara lite nålande innan symaskinen ska göra sitt ...


          Blir lite glad när jag läser ditt inlägg. Det finns mycket kul man kan göra med symaskin och lite fantasi biggrin.gif
          Du kanske inte vill förevisa dina nya skjortor men det vore kul att få se.
          Numera gitter jag knappt ta fram symaskinen för att laga en sprucken söm eller lägga upp ett par byxor.
           
          Citera
          hattstugan
          Inlägg 17-02-2012, 12:37
          Länk hit: #12891


          Moderator
          Antal inlägg: 21 592
          Medlem sedan:
          19-12-2009
          Medlem nr: 27 097




          Har planterat en Begoniaknöl som legat i vatten ett par dagar! Sått lite frön och hängt upp en ampel med Fuchsia skott!

          Ska kanske så lite mera frön om jag orkar! Skulle väl egentligen gå ut i solen men mitt huvud är även idag flera nr för litet!
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 17-02-2012, 12:51
          Länk hit: #12892


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Är precis hemkommen efter att ha varit och månadshandlat i stora matbutiken och nu laddar jag för att orka plocka upp alla varorna sweatingbullets.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Ugglemormor
          Inlägg 17-02-2012, 13:30
          Länk hit: #12893


          Gäster






          .... Ska flyga till dottern över helgen ..... och fira henne ...... blomma.gif
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 17-02-2012, 14:38
          Länk hit: #12894


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          CITAT (*Stintan* @ 17-02-2012, 12:51) *
          Är precis hemkommen efter att ha varit och månadshandlat i stora matbutiken och nu laddar jag för att orka plocka upp alla varorna sweatingbullets.gif


          Ja, visst är det jobbigt att packa upp när man storhandlat!
          Jag handlade också en hel del på vägen hem och det var myyycket folk i affären. Jag blir stressad när jag ska packa ner och vill skynda mig att komma undan från kassan.
          När jag kom hem ringde jag in och så fick sonen komma ut och hjälpa till att bära in och sen plockade jag ur kassarna och han stuvade in i kyl och skafferi. Skönt när man har nån som kan hjälpa sleep.gif
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 17-02-2012, 16:22
          Länk hit: #12895


          Gäster






          Idag har jag beställt ett solitärbibatteri, fjärilshotell och en tornseglarholk av bekanta som sitter och pysslar med sådant yahoo.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 17-02-2012, 18:24
          Länk hit: #12896


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Eva i Skåne @ 17-02-2012, 14:38) *
          Ja, visst är det jobbigt att packa upp när man storhandlat!
          Jag handlade också en hel del på vägen hem och det var myyycket folk i affären. Jag blir stressad när jag ska packa ner och vill skynda mig att komma undan från kassan.
          När jag kom hem ringde jag in och så fick sonen komma ut och hjälpa till att bära in och sen plockade jag ur kassarna och han stuvade in i kyl och skafferi. Skönt när man har nån som kan hjälpa sleep.gif


          Ja men det har jag ingen så jag är glad att jag bara handlar en gång i månaden yes.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 17-02-2012, 20:03
          Länk hit: #12897


          Gäster






          Dessutom har du väl ingen bil Stintan? Det kan vara en jäkla bedrift att månadshandla då. ohmy.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 17-02-2012, 20:14
          Länk hit: #12898


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 17-02-2012, 20:03) *
          Dessutom har du väl ingen bil Stintan? Det kan vara en jäkla bedrift att månadshandla då. ohmy.gif




          Nej jag har ju inte det tyvärr men jag åker taxi, dom har enhetspris så det blir inte så dyrt och killarna brukar vara så snälla att kånka in alla mina kassar till hallen. Annars skulle det inte funka. Men det är ju som att springa ett maratonlopp att komma igenom affären.


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 17-02-2012, 20:33
          Länk hit: #12899


          Gäster






          Aha, taxi. Låter lite överklass. naughty.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 17-02-2012, 20:40
          Länk hit: #12900


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 17-02-2012, 20:33) *
          Aha, taxi. Låter lite överklass. naughty.gif


          Hahaha kanske måste rösta borgerligt nästa gång då -fear-.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera

          867 sidor V  « < 643 644 645 646 647 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 09-07-2026, 12:17
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon