Var på bilprovningen i förmiddags och gamla skrällbilen klarade sig utan anmärkning. Besiktningsmannen tyckte dessutom att den såg fin ut utan rost under

Nu tar jag det lugnt och ska fika för jag passade på att storhandla nästa veckas mat i glädjeyran efter den lyckade besikningen så även det är avklarat

Ska komma igång med att lägga stengolv i köket om en stund innan jag börjar med matlagningen (ratatouille blir det och sonen har lovat att skära samtliga grönsaker

)