Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          867 sidor V  « < 644 645 646 647 648 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vad skall ni göra eller redan har gjort?, Berätta vad ni har gjort eller skall göra
          Meriona
          Inlägg 17-02-2012, 20:41
          Länk hit: #12901


          Gäster






          Hehe.... nu kan du inte sova inatt! ninja.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 17-02-2012, 20:54
          Länk hit: #12902


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Nej usch rättning i ledet rtfm.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 17-02-2012, 21:00
          Länk hit: #12903


          Gäster






          Hihihi men jag kan fnissa mig till sömns. whistling.gif ninja.gif
          Häromnatten sov jag inte bra däremot, jag drömde jättekonstigt om att jag och min chef skulle stänga ett fönster och ramlade utför ett stup. Hur konstig är man?
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 17-02-2012, 21:21
          Länk hit: #12904


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 17-02-2012, 21:00) *
          Hihihi men jag kan fnissa mig till sömns. whistling.gif ninja.gif
          Häromnatten sov jag inte bra däremot, jag drömde jättekonstigt om att jag och min chef skulle stänga ett fönster och ramlade utför ett stup. Hur konstig är man?


          Har du kollart att chefen finns kvar? unsure.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 17-02-2012, 21:25
          Länk hit: #12905


          Gäster






          Jadå, men nästa vecka är han på semester, då slipper jag ansvara för hans säkerhet. biggrin.gif
           
          Citera
          Tikka
          Inlägg 17-02-2012, 21:30
          Länk hit: #12906


          Medlem
          Antal inlägg: 1 988
          Medlem sedan:
          17-12-2002
          Medlem nr: 497



          Huu med mardrömmar sad.gif Hoppas du drömmer trevligare i veckan smile.gif

          Imorgon åker vi till Gråbo o övernattar hos en kompis. Blir god mat o vin o kanske en sväng till Alingsås o Baldershage som är en trevlig affär smile.gif


          --------------------
          ************************************************************
          Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 17-02-2012, 21:35
          Länk hit: #12907


          Gäster






          Är inte Gråbo ett gräs?
           
          Citera
          Tikka
          Inlägg 17-02-2012, 21:42
          Länk hit: #12908


          Medlem
          Antal inlägg: 1 988
          Medlem sedan:
          17-12-2002
          Medlem nr: 497



          Ehh jo men även ett ställe i Lerum kommun smile.gif
          http://sv.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%A5bo_(t%C3%A4tort)


          --------------------
          ************************************************************
          Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
           
          Citera
          Klint
          Inlägg 18-02-2012, 11:06
          Länk hit: #12909


          Medlem
          Antal inlägg: 4 467
          Medlem sedan:
          06-08-2008
          Medlem nr: 18 069



          Igår var jag så duktig och gjorde lunchlådor till mej och sambon för hela helgen.Idag skulle det bli lax och en kall dill&citronsås.såsen står kvar i kylskåpet likaså de stora fina apelsinerna som skulle bli mellanmål thumbdown.gif


          --------------------
          Blåklint

          Titta gärna in på bygg,

          http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=104592&st=60
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 18-02-2012, 11:26
          Länk hit: #12910


          Gäster






          Burstäd står på programmet idag. Och övervakning av sonens semesterpackning, annars glömmer han säkert nåt. Flummiga ungdomar.
           
          Citera
          EKLO
          Inlägg 18-02-2012, 12:33
          Länk hit: #12911


          Medlem
          Antal inlägg: 2 398
          Medlem sedan:
          10-08-2007
          Medlem nr: 11 952



          I dag har jag sått perenner, egentligen för första gången. Det blir lite vågat, men ska nog gå.
          Eftersom det regnar har jag ingen lust att klippa sly och hugga ved (som jag annars hade tänkt), därför står det städning och bakning på programmet.
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 18-02-2012, 12:36
          Länk hit: #12912


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Förlustat mig på Aq-va-kul! crazy.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          herkules
          Inlägg 18-02-2012, 12:39
          Länk hit: #12913


          Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem sedan:
          14-03-2006
          Medlem nr: 7 219



          CITAT (Blomstertanten @ 13-02-2012, 16:14) *
          Nu ska jag i väg och vara mötesordförande på årsmöte hos en lokal Hyresgästförening.
          Premiär, så håll tummarna för att ordförandet går bra thanks.gif


          det kommer gå så bra! tummenupp.gif
          jag ska sitta ordförande på tre LH-årsmöten, det första i morgon. det är roligt att åka runt och se hur andra LH har det smile.gif

          jamen NU ser jag hur gammal det där inlägget som jag svarade på var smile.gif nåja, hoppas att ordförandeskapet gick bra!

          Redigerat av herkules: 18-02-2012, 12:44


          --------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 18-02-2012, 12:41
          Länk hit: #12914


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 18-02-2012, 11:26) *
          Burstäd står på programmet idag. Och övervakning av sonens semesterpackning, annars glömmer han säkert nåt. Flummiga ungdomar.


          giggle.gif Det låter bekant på nåt sätt angel_not.gif Snacka om att klippa navelsträngen.


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          merlin68
          Inlägg 18-02-2012, 14:05
          Länk hit: #12915


          Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem sedan:
          09-03-2010
          Medlem nr: 28 369



          Var på bilprovningen i förmiddags och gamla skrällbilen klarade sig utan anmärkning. Besiktningsmannen tyckte dessutom att den såg fin ut utan rost under yahoo.gif Nu tar jag det lugnt och ska fika för jag passade på att storhandla nästa veckas mat i glädjeyran efter den lyckade besikningen så även det är avklarat smile.gif Ska komma igång med att lägga stengolv i köket om en stund innan jag börjar med matlagningen (ratatouille blir det och sonen har lovat att skära samtliga grönsaker smile.gif)
           
          Citera
          Meriona
          Inlägg 18-02-2012, 14:13
          Länk hit: #12916


          Gäster






          CITAT (*Stintan* @ 18-02-2012, 12:41) *
          giggle.gif Det låter bekant på nåt sätt angel_not.gif Snacka om att klippa navelsträngen.

          Det skulle jag aldrig våga! Tänk om det gör ont! naughty.gif
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 18-02-2012, 14:19
          Länk hit: #12917


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (Meriona @ 18-02-2012, 14:13) *
          Det skulle jag aldrig våga! Tänk om det gör ont! naughty.gif


          Jo det gör ont det vet jag giggle.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Blomstertanten
          Inlägg 18-02-2012, 16:35
          Länk hit: #12918


          Medlem
          Antal inlägg: 5 380
          Medlem sedan:
          03-08-2003
          Medlem nr: 2 004



          I kväll ska jag umgås med mina två barnbarn biggrin.gif
          Lördagsmys med varma mackor, godis och melodifestivalen. Kan det bli bättre?


          --------------------
          Glanshammar Närke Zon 3

          Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov

          Vår vision är självklar och enkel, och samtidigt helt omvälvande. Den är allas lika värde och allas frihet. Vi kan inte drömma om, inte arbeta för, något mindre. Därför är vi socialister och feminister.


           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 18-02-2012, 17:31
          Länk hit: #12919


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Har grävt fram diskbänken och nu steker jag strömming biggrin.gif

          Redigerat av *Stintan*: 18-02-2012, 17:31


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 18-02-2012, 17:58
          Länk hit: #12920


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Halkade omkring i blötssnön en stund förut och tror att vi ska äta middag snart. Sedan blir det ev TV tills det är sovdags .


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera

          867 sidor V  « < 644 645 646 647 648 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 08-07-2026, 09:31
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon